Palet ayaklık peg basamak yapımı honda shadow wt750

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2007
Mesajlar
29
palet ayaklık zıpırmen

mrb,resimi göremedik yazılardan anladığım kadar biz chpoorculara hitap ediyor.böyle bir teşebbüsü kutlarım.Uzun yolda bayağı ihtiyaç-hele ekzos sıcaklığınıda hesap edersek illa lazımdır.
hıyk ın kazığını yemektense bu emeği destekleyelim derim.alın teri emekçisi motordaşım.fiyatın nedir.resmi ve bilgi verirsen [email protected] tekerine daş değmesin selam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb,resimi göremedik yazılardan anladığım kadar biz chpoorculara hitap ediyor.böyle bir teşebbüsü kutlarım.Uzun yolda bayağı ihtiyaç-hele ekzos sıcaklığınıda hesap edersek illa lazımdır.
hıyk ın kazığını yemektense bu emeği destekleyelim derim.alın teri emekçisi motordaşım.fiyatın nedir.resmi ve bilgi verirsen [email protected] tekerine daş değmesin selam.

Doğan bey,pc iflas etti bütün fotolar onda kaldı işlerimden aralık bulur bulmaz ilgileneceğim
selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hastasıyızz zıpır dede...:rendeer::king: sen yoksan birşeyler eskik...:joker:
mete can buradayım geldim geldimde
en baştaki fotolara silinmiş burada nasıl oluyor o iş bir bilgin varmı?
senin kanka adminlere derdimi bir iletsene sana zahmet

---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

mrb,resimi göremedik yazılardan anladığım kadar biz chpoorculara hitap ediyor.böyle bir teşebbüsü kutlarım.Uzun yolda bayağı ihtiyaç-hele ekzos sıcaklığınıda hesap edersek illa lazımdır.
hıyk ın kazığını yemektense bu emeği destekleyelim derim.alın teri emekçisi motordaşım.fiyatın nedir.resmi ve bilgi verirsen [email protected] tekerine daş değmesin selam.

Doğan bey fotoları bu linkten sona doğru giderek görebilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-70.html
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi senin ilk mesajından alıntı yapıldığında fotoların linkleri görülmekte...fotoları yüklediğin sitenin servırıyla alakalı galiba...yani mt ile alakalı değil...bende zamanında fotobukete yüklemiştim...sonra fotobuketde sıkıntı olunca fotolarım görünmedi...

ama hızlıresimde yüklemişin...hızlresimdede sıkıntı yok bende göremiyorum fotoları enteresandır...mt ile alakası olmadığını söyleyebilirim ama...

şu da olabilir...bana söylenene göre eğer fotoların (atıyorum) 1000 adet üzerine izlenirse hit durumuna göre link otomatik olarak pasif hale geliyor...ne alakaysa sörvıra yük bindiriyormuş bu aşırı izlenimler...banada bu söylendi başıma geldiydi...






Yaparmıyım dedim başladım
Tüm malzemeler %100 AISI 304 kalite paslanmaz (piyasadaki marka olmuşlar gibi demir üzerine kıytırık 2 yılda paslanan kromaj değil)
vakitsizlikten anlatım yapamıyorum bir ara anlatımli, daha sıralı ve net fotolarla topic açacağım
arka yolcu pegleri ilk olarak tarafımından katlanır olarak yapılmıştır

yorum sizlerin
teşekkürler....:bounce:


[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymkg.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymkx.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymp4.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymph.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymq0.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymqr.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymr3.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymrp.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2yms2.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymsk.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymsw.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymt8.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymtt.jpg[/url]

[url]http://a1202.hizliresim.com/u/r/2ymuc.jpg[/url]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

[/COLOR]bağlantılar
j4CIF.jpg

Önler
2DrOu.jpg

arkalar
lBvbr.jpg


SFuLf.jpg

Ön bitmiş
d2p47.jpg

Arka bitmiş
X8fxb.jpg

İkisi birlikte
CEwCn.jpg

Ön montajlı
ZPetk.jpg

arka montajlı
dstdB.jpg

Arka katlanmış
XYnOo.jpg

Bir başka arkadaşımıza yaptığımız
QPIjc.jpg

k0FEi.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Harika. Shadow forumunda bahsi geçiyordu ama konuyu şimdi gördüm gercekten çok guzel olmuş. Motoru çıplak seviyor olmasam ben de talip olurdum kesin :))
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Çok güzel, parlatma işlemini kromajla mı ya da başka bir şeyle mi yaptınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst