copyrider;
kullanmadığımız kasklara bıçak saplanmış gibi bir görüntü yapar, ses getiricek bir yere yığabiliriz..
hatta bu için 5-10 ytl ye satılan çin malı kasları kullanabiliriz..
yada bu kaskların içine kömür koyup, yakıp, üzerinde et felan pişirebilinir..hatta bunu meclisin veya çankaya köşkünün önünde yapıp, korumalara da et ikram edebiliriz..böylece hem mangal yapıp, karnımızı doyurmuş, hemde protesto etmiş oluruz..e birde basında önemli yer aldıkmı, değmeğin keyfimize..
hatta bu olay izmir, ankara, istanbul, antalya gibi bir çok ilde sekronize şekilde yapılıp, daha fazla ilgi çekebilinir.
açıkçası bu iş için gidip o çin malı kasklara 5-10 ytl vermem diyen motorsevdalısı tanımıyorum.