ötv artışını protesto için yaratıcı fikirler

Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
tabi bu arada biz yalnızca motor kullanıcılarıyız. hepimiz birer eylemciye dönüşmeyelim
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
16
copyrider;
kullanmadığımız kasklara bıçak saplanmış gibi bir görüntü yapar, ses getiricek bir yere yığabiliriz..

hatta bu için 5-10 ytl ye satılan çin malı kasları kullanabiliriz..

yada bu kaskların içine kömür koyup, yakıp, üzerinde et felan pişirebilinir..hatta bunu meclisin veya çankaya köşkünün önünde yapıp, korumalara da et ikram edebiliriz..böylece hem mangal yapıp, karnımızı doyurmuş, hemde protesto etmiş oluruz..e birde basında önemli yer aldıkmı, değmeğin keyfimize..

hatta bu olay izmir, ankara, istanbul, antalya gibi bir çok ilde sekronize şekilde yapılıp, daha fazla ilgi çekebilinir.

açıkçası bu iş için gidip o çin malı kasklara 5-10 ytl vermem diyen motorsevdalısı tanımıyorum.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
BIYIKLI' Alıntı:
Vergi daireleri önünden geçerken mümkünse kalabalık halde ara gazı verip hatta egzos patlatmak. :jocolor:

Tamamen karşıyım.
Bizim eylemimiz terör değil. Sakince,motorcuların bir çoğu ekmek parası için ve ulaşımda en kesin çözüm olduğunu düşünerek,trafik sorununu çözmek ve en ucuz yoldan ekonomiye katkıda bulunmak amacıyla, toplu olarak (Büyük Şehirlerimizde ayni gün ve saatte,izin alınarak ) topluca motor sürelim derim . Tabii bu da EMOK'a kalmış bir sorun EMOK bu işi organize ederse olay biter . Bence.
Düşünün yüzlerce motor,Şehrin en işlek yerinde ve saatinde !!!!
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
f16' Alıntı:
memlekette elmasın , yakutun filan vergisi sadece %0

piyasadaki eksikliği gördüler yüklensinler bakalım.

çinlilerle görüşsek likit yumurtayla çalışan bi motor yapasalar.motorda vergi filan kalmaz.

yada ne biliyim maliye bakanına motor sevdası asılasak.
birisi artçı olrak bi tur attırsa olur bişeler


bencede en iyisi çinlilerle görüşelim likit yumurtayla çalışan motorsiklet imal etsinler...geyik bir yana çok ciddi bi konu bu çözülmesi mecbur...ötv İNMELİ...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bence aynı anda (saat, tarih) basına haber verilerek büyük illerde (ki eğer daha az nüfuslu illerde motor sayısı fazlaysa onlarda da) çok sayıda motor ile şehir turu yapılıp (elde protesto afişleri (ortak olarak hazırlanmalı) ve Türk bayrağı ile) konuşma bölgesine gelinmeli ve ortak metin (tüm motor kulüpleri ile ortak fikirle yazılacak) okunmalı. Bunuda yasalara uygun olarak yapmak gerek.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Herkes tutturmuş motoru sevdirelim,toplumda iyi gözle bakılsın diye,
İşte son 1-2 yıldır sevdirdik!
Hatta hükümet bile anladı sevildiğini!
Sevmeyin kardeşim motoru,motorcuyu,köstek olmayın yeter!
Bu toplumun gösterdiği son tepki İstiklal savaşıydı bence o da bu hale gelmiş bir topluluk değildi!
Sandıkta gösterilen tepkileri ise her 5yılda bir görüyoruz.
Boşa sızlanmayalım,herkes layıkı olduğu şekilde yönetilir.
Biz yine ilk seçimde gidip kuzu kuzu oyumuzu verelim!Hakettiğimiz şekilde yönetilelim!
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bence FB-GS maçında sahaya motosiklet atalım.Hem Haluk Ulusoy'a hem TMF'ye hem de devlete tepki olur bir taşla üç kuş.Hayır fikir orjinal çalmadım.Valla diyorum.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Bence Motor Yakma Fikride Iyi Biraz Pamuk Eller Cebe Olur Ama Faydali Olabilir Asil Iş Medyada Bitiyo Yalniz Bütün Medyayi Toplamak Lazim Oraya Bide Ardindan Yürüyüş Kalabalik Olacak Tabi
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
en iyisi bakanın oğluna motor distribütörlüğü vermek. ondan sonra ötv sıfırlanır, kdv bile iner... mısırakıtan, yumurtaakıtandan sonra bi de motorakıtan olurlar, olur biter :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
40
Arkadaşlar,

Biz her ne kadar Motor'un ülke ekonomisine yararlarından bahsederek, Yurtdışındaki başka ülkelerdeki örneklere dayanarak anlatsakta pek rant elde edebileceğimizi düşünmüyorum... 2 tane arkadaşım varki 1 haftadır uyku uyuyamıyorlar, ÖTV ha geldi ha gelicek diye çünkü sipariş vermiş olduları motor daha gelmedi... (Her an gelebilir)... Şöyleki;
1-Motorsiklet Yakıt tasarrufu sağlar
Motorsikletin yakıt tasarrufu sağlaması devletin yararına değil aksine zararına, Türkiyedeki Benzin fiyatları hiç bir ülkede yok... gerçekten çok pahalı yakıt kullanmaktayız.
2-Motorsiklet Yollara zarar vermez
Bununda devlete hiç bir yararı yok.. Çünkü özellikle büyük şehirlerde sürekli olarak birilerinin rant elde edebilmesi amacıyla sürekli kaldırım, yol, kazı çalışmaları yapılmakta.. ve bunlar bakım amacından uzak çoğuda gereksiz olarak görülen çalışmalar/yenilemeler.
Zaten arabaların üzerinde olan fazlaca olan vergi yükünü şimdide iiice mevcut hükümetimizin dikkatini çekmiş ve harekete geçirmiştir...
Tam bir Anti veregi cenneti olma yolunda TÜRKİYEM!!!
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
40
Gaza gelmişim demin pardon fikir yazmamaışım :)
şöyle 2000 motorlu sayın maliye bakanı Unakıtanın evinin etrafında sabaha kadar tur atabilir mesela... Bence zaten bitmiş bu iş... belki yükseltilme oranı hakkında bişey yapılabilir...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
Bence Bi Tane Eski Mobilet Alip Başbakana Hediye Gönderelim, üstüne De 'kusura Bakmayin Yeni ötv Zammindan Sonra Paramiz Anca Buna Yetti' Yazalim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brody :cat:


ziganizagor kardeş doğru söylersin valla. baştakiler bizi yönetmeye çalışmıyoo, bizi sömürmeye çalışıyoo.. biz nekadar az ısıttırırsak biryerlerimizi okadar şanslıyız... yamyam üst kesim yamyyaaammmmm... nerden gelip yerleştiler oraya bilmiyorum... :pr:
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
81
Arkadaşlar bende Ziganizagora katılıyorum.Danıştayla didişen , askere laf çarpan , TÜSİAD la kapışan ve daha nice devlet ve özel kurumla uğraşan hükümetin pek tepkileri , pretostoları kayle alacağını sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst