Türkiye'de çoğu zaman alınan kararlar yanlış olduğunda insanlar buna ne kadar tepki göstersede bu kararları değiştirmek için yeterli
sivil toplum hareketleri sağlanamıyor. bu ülkemiz için
eğitimsizlik göstergelerinden biri.
ülkedeki bütün motorlular bir araya gelse bile yeterli ilgi gösterileceğini düşünmüyorum. halkımız zaten yeterince
motor karşıtı. ama tabiki insanlar ilgi göstermez diye bizim hakkımızı savunmamıza gerek yok anlamına gelmiyor. bence öncelikle şunu
görev edinmemiz gerekiyo ki;
motoru insanlara tanıtmak. bu konuda çevremize
iyi örnek olmak. motorun
faydalarından ülke ekonomisine
katkılarından, yıllık
tasarrufundan bahsetmek. tüm bunlar anlatılıp
sindirildikten sonra da insanların bu konuda bir
toplumsal irade sergilemsini sağlamak. biraz
hayali bişey gibi duruyo ama bu hayalin gerçekleşmesi için
bi yerden başlamak gerekiyo tabiki...
dediğim gibi bu konu ve motorcuların aleyhine olan bütün konuları toparlayıp(köprüler gibi) daha sonra bir pazar günü
geniş çaplı bir toplantı ve basın açıklaması... belki
motorcu profili adına da bir hareket... huzurevi, çocuk esirgeme kurumu... vs. ziyareti gibi... ha bide basının gönlünü de biraz hoş tutarak bizim yanımızda olmalarını sağlamak... şimdilik aklıma bunlar geldi...:cat: :rendeer:

:bounce: