ötv artışını protesto için yaratıcı fikirler

Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
slm arkadaşlar. ötvlerde yapılan bu artışı protesto etmek amacıyla ilginç, yaratıcı ve anlamlı bir protesto yapalım derim.bunun için herkes fikirlerini söylesin. ortaya çıkacak en iyi fikri de yine burada kararlaştırarak hayata geçirelim.yalnız yapacağımız şey örnek olacak kadar duyarlı ve ilgi çekici olmalı. hadi bakalım...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
Türkiye'de çoğu zaman alınan kararlar yanlış olduğunda insanlar buna ne kadar tepki göstersede bu kararları değiştirmek için yeterli sivil toplum hareketleri sağlanamıyor. bu ülkemiz için eğitimsizlik göstergelerinden biri.

ülkedeki bütün motorlular bir araya gelse bile yeterli ilgi gösterileceğini düşünmüyorum. halkımız zaten yeterince motor karşıtı. ama tabiki insanlar ilgi göstermez diye bizim hakkımızı savunmamıza gerek yok anlamına gelmiyor. bence öncelikle şunu görev edinmemiz gerekiyo ki; motoru insanlara tanıtmak. bu konuda çevremize iyi örnek olmak. motorun faydalarından ülke ekonomisine katkılarından, yıllık tasarrufundan bahsetmek. tüm bunlar anlatılıp sindirildikten sonra da insanların bu konuda bir toplumsal irade sergilemsini sağlamak. biraz hayali bişey gibi duruyo ama bu hayalin gerçekleşmesi için bi yerden başlamak gerekiyo tabiki...

dediğim gibi bu konu ve motorcuların aleyhine olan bütün konuları toparlayıp(köprüler gibi) daha sonra bir pazar günü geniş çaplı bir toplantı ve basın açıklaması... belki motorcu profili adına da bir hareket... huzurevi, çocuk esirgeme kurumu... vs. ziyareti gibi... ha bide basının gönlünü de biraz hoş tutarak bizim yanımızda olmalarını sağlamak... şimdilik aklıma bunlar geldi...:cat: :rendeer: :) :bounce:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Vergi daireleri önünden geçerken mümkünse kalabalık halde ara gazı verip hatta egzos patlatmak. :jocolor:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
54
Çıtır Çıtır

Arkadaşlar aramızda para toplayıp 1000 ytl lik bir motor(mesela) alıp meclisin önünde çatır çatır yakalım üstünde mangal yapalım ancak bu şekilde sesimizi duyururuz:silent:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
29
ya anlamadığım bir şet var. bu ötv nin yüksek artışına bu form da bile yeterince ilgi gösterilmemiş, desteklenmemişken nasıl hükümetin geri adım atmasını bekliyoruz ki. hem bu olay bütçe ile ilgili bir şey ve cumhurbaşkanı bütçe kanunlarını bildiğim kadarıyla geri çeviremez. yanlış mı biliyorum acaba. hem türkiyede genel anlamda bu kadar az motor kullanan varken kim sesini ne kadar çıkartabilir ki. benim bu ötv den anladığım tek şey hükümetin o kadar ciddi problem yaratan trafik kazaları sorununu ve yakıt tasarruf felan, yani vatandaşın iyiliğine ve geleceğe yönelik hiçbir şey düşünmediğidir. sonuç olarak halkı susturmak için motor sektöründe olduğu gibi bi taraftan koparıp diğer tarafa yapıştırmakdır olay.ve tabi mesulü de: sesini duyurmakta zorluk çeken bizler
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
özlem boz'a katılmamak mümkün değil. aslında ben de bunu bilerek şunu kastediyorum. basının ilgisini çekeçek yaratıcı fikirler. az kişiden çıksa da etkili bir ses çıksın .
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
mesela ben bir fikir sunayım: motor ortaya gelecek şekilde kartondan araba maketleri yapalım. yani motoru araba haline dönüştürelim. ve buna uygun sloganlar bulalım. mesela: "artık biz de birer aracız!" ya da "bizi de görün!" ya da maketi ferrari ye benzetip " maliyeciler de de ferrari zannetti" gibi ilginç şeyler olabilir.. bu sadece bi örnek . çok daha iyi şeyler çıkacağını düşünüyorum. YARATICI BEYİNLER ÇIKSIN BAKALIM ORTAYA....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
copyrider abi muhteşem bir fikir yaa

bundan sonra gezilere katılırken etrafımda kartondan olan, hatta 1 hafta içinde anadolların dışına yapılan o polyesterimsi bişee yaparım ben ve bunla gezerim artık trafikte... ii fikir vaaalllaa..


inş daha güzzel fikirlerde çıkar...
 

f16

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
6
fikir

memlekette elmasın , yakutun filan vergisi sadece %0

piyasadaki eksikliği gördüler yüklensinler bakalım.

çinlilerle görüşsek likit yumurtayla çalışan bi motor yapasalar.motorda vergi filan kalmaz.

yada ne biliyim maliye bakanına motor sevdası asılasak.
birisi artçı olrak bi tur attırsa olur bişeler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
vergiyi bize yükleyeceklerine bence vergi kaçıranları naylon fatura düzenleyenleri yakalasınlar.

günlük alışveriş yaptığımız esnaflardan genelde fiş almıyoruz. bu da bi vergi kaçırmak. yani milletin kaçırdığı vergiyi bizim ufak motorlarımıza yüklediler.

bence vergi kaçıranları şikayet edelim. daha iyi olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bozuk dişli ile zincir arasında harcanan bizler...:salut:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
sayın maliye bakanının oğluna bir motor alıp hediye edelim o zaman belki ötv o a bilem düşer.konu sadece ötv değil arkadaşlar akaryakıtda yediğimiz kazık 100 tane ötv eder azar azar ama hergün herkese herbirimize katrilyonlar kayıyor ötv bir sefer gözümüze batıyor bence bu akaryakıttaki adaletsiz uyğulamayı gündeme getirmek lazım.iranda mazot 40 ytl ırakta 60ytlsuriyede 600 ytl bir damla petrol kuyusu yok 600ytl de kar ediyor. bizdede olsun 800 ytl bu nedir devlet vatandaşını soyarsa vatandaştan ne hayır gelir
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
bence meciste bir adam nasıl kasa attı.bizde motor atalım.ama kimin motorunu veya bir üyeyi seçip meclise göderelim ve oda meclisin merdivenlerine tırmanıp show yapsın.sonra kimden aldın bu fikri desinler motosiklet.net ten sonra hepimiz hapse:mrgreen: saka bir yana ben motorumu carsamba aldım ama ben yinede ötv ye düşmanım.motorumu aldım bitti degil.her eyleminize varım:cat: yazık devletin acığını motorcularmı kapatacak.ne günlere kaldık:farao:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
herkese teşekkürler. ama mümkünse burada daha çok fikir bulma konusuna odaklanalım
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar başlık açılmış ben son bi fikir söyliyeceğim üstüne geyik yapılırsada artık yokum bu konuda ve üzüleceğim böyle geyik durumlara
kadıköyden taksime bir konvoy yapıp motorlarla elden geldiği kadar kalabalık olunacak bi koordinasyonla taksimde bi basın açıklaması yapılsın diyorumu ben
tek çekincem vizeler başladı çok aktif olamayabilirim bu eylemde ama ses getireceğinden eminim basına yansıyacağı kesin bi de mali durum olduğu için manşet bile olur motora saygı gösterin tarzı bi mesaj yok ortada hükümetin yersiz vergi toplaması var burda
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar başlık açılmış ben son bi fikir söyliyeceğim üstüne geyik yapılırsada artık yokum bu konuda ve üzüleceğim böyle geyik durumlara
kadıköyden taksime bir konvoy yapıp motorlarla elden geldiği kadar kalabalık olunacak bi koordinasyonla taksimde bi basın açıklaması yapılsın diyorumu ben
tek çekincem vizeler başladı çok aktif olamayabilirim bu eylemde ama ses getireceğinden eminim basına yansıyacağı kesin bi de mali durum olduğu için manşet bile olur motora saygı gösterin tarzı bi mesaj yok ortada hükümetin yersiz vergi toplaması var burda
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
fuara 30 kişi gittik bizim siteden en az 30 gelse diğer sitelerdende o kadar kişi gelse en az yine bi 100 150 kişi olur ki bunu pazar sabahına denk getirir ve iyice koordine edebilirsek bayağı kişi toplanır fuara gelen motorları gördünüz çokta az motor yok kuryeler yeter zaten kuryelere mail atsak bi motor bi motor dur önemli olan bundan etkilenecek kitlenin bunu istemediğini anlatabilmek kalabalık olunca daha fazla ses getirir
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
toplu eylem yapılabilir ama ben yine içine yaratıcılık aktılması konusunda ısrarcıyım. en azından daha önce yapılmamış birşey düşünelim. ne bileyim hepimizin sırtına saplanmış gibi duran plastik bıçak olabilir.mesela bunu her şehirin merkezi yerlerinde tüm türkiyede aynı anda organize edebiliriz. sadece istanbulla sınırlı kalmasın .özellikle ankara'da da bişey yapılmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst