Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 18 May 2008 #22 Kusura bakmayım her nekadar motosiklet tutkunu olsamda fanatiği olamıycam. Motosikleti begenmedim:farao:
Kusura bakmayım her nekadar motosiklet tutkunu olsamda fanatiği olamıycam. Motosikleti begenmedim:farao:
s3ns4t10n Katılım 1 Eki 2007 Mesajlar 880 18 May 2008 #23 lamborgini araba yapmaya dewam etsin.. :cherry:
shule Katılım 8 Kas 2007 Mesajlar 372 29 May 2008 #26 bence arabayı alana motoru hedıye edıyorlar...kampanya olayı...:queen:
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 29 May 2008 #27 yuhh diyorum bu birr sari çok tatlı durmuş bu ikii neden bende bu kadarpara yok bu da üççç r:
mondializzet100 Katılım 21 Nis 2007 Mesajlar 2,162 29 May 2008 #28 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Ben bu motosikleti bir oyunda sürmüştüm ama