hıh al işte bana kötü örnek olan biri dahaale:, şimdi ben buna bakıp aynı şeyleri yapmaya çalışırsam , kafayı da karpuz gibi dağıtırsam nolacakkk:farao:
Sekste ve motosiklette korunma önemlidir arkadaşlar.....![]()
abi kimseye akıl fikir ders veremem...herkesin aklı kendine yeter...
ben beğendim...eline sağlık arkadaşın...
arkadasLar ozur vaLLa
Burada kımse kask takmıyorbende yabancıyım valla ama dusunuyom kaska takmayı arkadsLar
koçum sana kimse hayatta ii şeyleri örnek alman gerektiğini söylemedimi...!
yapmayın böle garip yorumlar gözünüzü sevim..
Topici açan cahiliğiyle övüne dursun..Bu görüntü 1 senedir cep telefonumda var..
Bi de uyanıklık yapıp "benim görüntüm" diye sallıyo..Biz cahiliz ya..APPTALLLLL!r:
Sekste ve motosiklette korunma önemlidir arkadaşlar.....![]()