OtoBanda Mınık Bir Motor qosterim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hıh al işte bana kötü örnek olan biri daha:pale:, şimdi ben buna bakıp aynı şeyleri yapmaya çalışırsam , kafayı da karpuz gibi dağıtırsam nolacakkk:farao:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
Abİcİm Vermeyİn BÖyle Motor SÜrÜcÜlerİne Gazi.adamlar Yaptiklarini Marİfet Sayiyolar Atiyolar Ortaya Bİ Konu.sonra Da Onun Kafadan Olanlar Helal Abİ YÜrÜ Kİm Tutar Senİ Gİbİlerİnden Gaz Verİyolar.sonrada Kaza Haberlerİnİn ÖnÜne GeÇİlmİyo...adamin Kendİ Canina Saygisi Yok Kİ DİĞerlerİne Olsun....kiniyorum....
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yalan bi topic olduğu için amacını fazlasıyla aştığı kanaatindeyim...

Umarım moderatör arkadaşlar gereki yaparlar... :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hıh al işte bana kötü örnek olan biri daha:pale:, şimdi ben buna bakıp aynı şeyleri yapmaya çalışırsam , kafayı da karpuz gibi dağıtırsam nolacakkk:farao:

koçum sana kimse hayatta ii şeyleri örnek alman gerektiğini söylemedimi...!
yapmayın böle garip yorumlar gözünüzü sevim..
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
16
ne kadar usta olursa olsun koruma sart ben yenı basladım motora ama herzamanda full koruma olacagıma kendıme söz verdim bence arkadasın motor kullanmakla alakası yok sırf hava atma bence motor tutkusu diye bişey yok :farao:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
şimdi abi sen öldün hadi geberdin gittin len annen baban onlar perişan olcak şimdi konuşucam kötü kötü anneni babanı düşün sen öldüğün zaman halleri ne olur
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent:azrail kankin oluyor galba
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
54
arkadasLar ozur vaLLa
Burada kımse kask takmıyor :( bende yabancıyım valla ama dusunuyom kaska takmayı arkadsLar

Sevgili dostum, kızma ama, senin o kafaya kask olmaz. Olsa da olmaz. Sen önce kafayı değiştireceksin. Motor kaska göre değil, içindeki kafaya göre hareket eder. 3-5 kız tavlayacam diye hayatın baharında göçüp gitme, kızlar şov yapmayan motorculara da bakıyor, meraklanma :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koçum sana kimse hayatta ii şeyleri örnek alman gerektiğini söylemedimi...!
yapmayın böle garip yorumlar gözünüzü sevim..

K.O.Ç.'um okumayacaksın o zaman.bu kadar basit.sigara içmek gibi bişey,nasıl başlarsan öyle gider,kasksız başlarsan kasksız binmeye alışırsın.ben kasksız binenleri görürsem çevremde kask takmamaya alışırım ki takmıyorum da zaten...bilerek kask takmamak aptallıktır onu da kabul ediyorum ama takmıyorum işte.işime gelmiyor.bunları göre göre böyle alıştım.......
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Topici açan cahiliğiyle övüne dursun..Bu görüntü 1 senedir cep telefonumda var..
Bi de uyanıklık yapıp "benim görüntüm" diye sallıyo..Biz cahiliz ya..APPTALLLLL!:pr:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst