- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Sondan 500 emı :queen:
Hadı kutluyalım bunu Prodn herkeze eve kargoyla bı pasta :mrgreen:
Sondan 500 emı :queen:Hadı kutluyalım bunu Prodn herkeze eve kargoyla bı pasta :mrgreen:
Sondan 500 emı :queen:Hadı kutluyalım bunu Prodn herkeze eve kargoyla bı pasta :mrgreen:
abiler ben cidden girdim 271 say2 ham puanım 349 da toplam puanım bu benim motosiklet için ilk adımımdı ayrıca inşallah ankara üni eczacılık veya bilgisayar mühendisliği gelecek seneye bende her buluşmada bulunan çok çok aktif mt üyesi olacağım
ÖSS-SÖZ-1 Puanı
233,147
ÖSS-SAY-1 Puanı
175,227
ÖSS-EA-1 Puanı
210,959
Sizce nasıl ? :cyclopsan anlamıyorum şu puanlama işleminden :silent:
1. Bölüm sözel ağırlıklı çözdüm..
abi siz sınava girdiniz bir yıl boyunca en az 20 30 tane deneme yaptınız hiç mi araştırmadınız bu puan işi nedir nasıldır.bende inşallah selçuk üni olacak girdik işte yaptık bişeyler.ama önemli olan bu puanlar değil sıralamanız ve ona göre tercih yapacaksınız
::utangac:::utangac: yeni kalktımda, akşamdan kalmayım.. e 46 raporumun da günü bitti, idare et pro cum
açığı yakaladınya, saplıyosun dimi..
çınarcıkta sorucam ben sana, ilk 500 e sokucam seni:cherry:
abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım![]()