ÖSS Sonuçları Açıklandı - Yaşasın ilk 500'e girmişim

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Hep böyle bir başlık açmak istemişimdir :p Evet ÖSS'ye giren arkadaşlarımızın iyi haberlerini bekliyoruz :) :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tebrikler onur, ben girsem sondan 500 e bile giremezdim sanırsam:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
GKNın kafası güzel :p Derece yapamamış diye akşamdan kalma :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
kimse sonuçlarına bakamıyor sistem çok yoğum olduğu için,müjdeleri biraz geç alacaz sanırım
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
bizim zamanımızda yoktu böle öss felan... liseyi bitirdiğin gibi hooooppp iş başına :queen::queen:



geyikse geyik... :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi başlık geyiğineydi anladın de mi :silent: bak korkutma beni :queen:

::utangac:::utangac: yeni kalktımda, akşamdan kalmayım.. e 46 raporumun da günü bitti, idare et pro cum :p

GKNın kafası güzel :p Derece yapamamış diye akşamdan kalma :p

açığı yakaladınya, saplıyosun dimi..
çınarcıkta sorucam ben sana, ilk 500 e sokucam seni:cherry:

bizim zamanımızda yoktu böle öss felan... liseyi bitirdiğin gibi hooooppp iş başına :queen::queen:



geyikse geyik... :cherry:

abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım :p
 
Son düzenleme:

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Benim için çok eskilerde kaldı. Fakat başarınız için tebrik ediyorum.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben de 335 puan almışım 9 eylül batı müziği mühendisliği istiyorum inşallah olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst