- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Hep böyle bir başlık açmak istemişimdir
Evet ÖSS'ye giren arkadaşlarımızın iyi haberlerini bekliyoruz

tebrikler onur, ben girsem sondan 500 e bile giremezdim sanırsam:mrgreen:
ben öss de de 354 yaparım herhal .. :cherry:
kimse sonuçlarına bakamıyor sistem çok yoğum olduğu için,müjdeleri biraz geç alacaz sanırım
abi başlık geyiğineydi anladın de mi :silent: bak korkutma beni :queen:
GKNın kafası güzelDerece yapamamış diye akşamdan kalma
![]()
bizim zamanımızda yoktu böle öss felan... liseyi bitirdiğin gibi hooooppp iş başına :queen::queen:
geyikse geyik... :cherry:
nerde 354 yaptınki öss de yapacan,bende zamanında yaparım diyodum ama öle demekle olmuyor,
Benim için çok eskilerde kaldı. Fakat başarınız için tebrik ediyorum.
nsl bari biyere yerleşebiliyomusn bu puanla,