ÖSS Sonuçları Açıklandı - Yaşasın ilk 500'e girmişim

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sondan 500 emı :queen: :p Hadı kutluyalım bunu Prodn herkeze eve kargoyla bı pasta :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Site açılsa bizde bakıcazda sabahtan beri deniyorum girmiyo :pr:
VTunnel'ide kullandım girmedi... :farao:

Tebrikler OSYM.gov.tr :farao:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Pro ben ilk 100'e girmiştim :mrgreen: ÖSS 2004 Ham Puan Sözel 98.cisi var burada :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Öküz SeçmeSınavı acar sinir oluyorum şu sınava yaw....bende ilk 400.000 e girerim heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
abiler ben cidden girdim 271 say2 ham puanım 349 da toplam puanım bu benim motosiklet için ilk adımımdı ayrıca inşallah ankara üni eczacılık veya bilgisayar mühendisliği gelecek seneye bende her buluşmada bulunan çok çok aktif mt üyesi olacağım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sondan 500 emı :queen: :p Hadı kutluyalım bunu Prodn herkeze eve kargoyla bı pasta :mrgreen:

abiler ben cidden girdim 271 say2 ham puanım 349 da toplam puanım bu benim motosiklet için ilk adımımdı ayrıca inşallah ankara üni eczacılık veya bilgisayar mühendisliği gelecek seneye bende her buluşmada bulunan çok çok aktif mt üyesi olacağım

nasıl bir seçim bu ya acaip şaşırdım. eczacılık nereye bilgisayar mühendisliği nereye. tek ortak aldıkları ders ilk seneki matematik.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
ÖSS-SÖZ-1 Puanı
233,147

ÖSS-SAY-1 Puanı
175,227

ÖSS-EA-1 Puanı
210,959

Sizce nasıl ? :cyclopsan anlamıyorum şu puanlama işleminden :silent:

1. Bölüm sözel ağırlıklı çözdüm..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
arkadaşlar benim ham puan söz1 235, ea1 233, say1 195... ea2 213, söz2 235, say2 193... 70 puan da okuldan gelio... inş. gideriz biyere artık...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Ben geçen sene üniversiteyi bitirdim bi bakıyım össde ne değişmiş diye bi daha girdim ama ben görmeyeli baya değişmiş :p sayısalcı olcam bide resmen körelmişiz :)
say1 345 say2 316
ea1 345 ea2 304
valla 2003te girdiğimde bu sınav daha kolaydı Allah'tan o zaman girmişim üniye :)
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
sınava girenlere hersey gönüllerindeki gibi olur insallah,,giripte bekledii sonuc alamayanlarda kafasina takmasin hayatin sonu deil bide bende senee gircem hadi hayirlisi dielim artik

sevgiler saygilar:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur çok konu dışı gördüm bugün seni :cherry:

Hadi bakalım arkadaşlar iyi sonuçlara devam :rendeer:
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
ÖSS-SÖZ-1 Puanı
233,147

ÖSS-SAY-1 Puanı
175,227

ÖSS-EA-1 Puanı
210,959

Sizce nasıl ? :cyclopsan anlamıyorum şu puanlama işleminden :silent:

1. Bölüm sözel ağırlıklı çözdüm..


ewet arkadaşlar benimkide bu arkadaşın kine çok yakın değerler we bende anlamıyorum bu işlerden bi el atı werin yaw
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi siz sınava girdiniz bir yıl boyunca en az 20 30 tane deneme yaptınız hiç mi araştırmadınız bu puan işi nedir nasıldır.bende inşallah selçuk üni olacak girdik işte yaptık bişeyler.ama önemli olan bu puanlar değil sıralamanız ve ona göre tercih yapacaksınız
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ÖSS mi o ne yaa ne çabuk unutuyor insan yaşlanıyormuyum çç:p:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
abi siz sınava girdiniz bir yıl boyunca en az 20 30 tane deneme yaptınız hiç mi araştırmadınız bu puan işi nedir nasıldır.bende inşallah selçuk üni olacak girdik işte yaptık bişeyler.ama önemli olan bu puanlar değil sıralamanız ve ona göre tercih yapacaksınız

biker eleştir diye yazmadık onları oraya bi bilgin warsa yardımcı ol diye yazdım.. ayrıca en son 4 sene önce girmiştim o zaman durum farklıydı haliyle biras unutuyo insan neyse...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bütün kardeşlerime seçecekleri tercihlerinde şans dilerim:)

bendeniz bu sınava bir zamanlar, henüz Para yarıştırma sınavına dönüşmeden girmiş, istediğim yere yerlerşmiş, bir şekilde bitirmiş, icra-i zanaat eylemiştim:) şimdi sıra kardeşlerde:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
kardeşim ilk girişte sayısal 2 den 355 puan yapmış:queen:

bende 3. girişimde kazanmıştım
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
::utangac:::utangac: yeni kalktımda, akşamdan kalmayım.. e 46 raporumun da günü bitti, idare et pro cum :p



açığı yakaladınya, saplıyosun dimi..
çınarcıkta sorucam ben sana, ilk 500 e sokucam seni:cherry:



abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım :p

Düşene vuracan abi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst