- Katılım
- 20 Ara 2006
- Mesajlar
- 421
- Konu Yazar
- #1
Sıkıntılı günler yaşıyoruz ardı ardına gelen ölümler yaralanmalar...Bunlardan bazıları arkadaşımız,akrabamız ya da uzaktan tanıdığımız bazılarıda hiç tanımadığımız insanlar.
Geçmişte yaşadığım deneyimlerden dolayı özellikle hasta ve yaralı yakınlarının organ ve kan bulma konusunda ne kadar çok sıkıntı çektiklerini iyi bilirim.
Birçok konuda olduğu gibi bu konularda da yeterice bilinçlenmediğimizden bir şekilde çekiniyor çoğumuz.Kan ve trombosit bağışlamak gibi çok basit ve hiçbir tehlikesi olmayan konularda dahi bahaneler ileri sürerek bunları vermekten kaçınıyoruz.
Gelelim konuya;
Arkadaşlar organ ve kan bağışı konusunda önümüzdeki haftalarda programını ayarlayıp bir Dr. arkadaşım bizlere bu konularda aklımıza takılan konuların aydınlanmasında yardımcı olacak.Özellikle organ bağışı gibi artık sadece ilkel ülkelerde yaşanan bir sıkıntıyı ülkemizde de azaltmak ve hatta yok etmek adına bir tuğlada biz koyalım.
Biliyorsunuz eğitim ve bilgi seviyemiz ne kadar artarsa o oranda rahat ve güvenceli bir hayat sürebiliriz.
Açıkçası bu tür faaliyetlere katılım ve destek az olur ancak dün çocuk yuvasındaki arkadaşları gördükten sonra bu başlığı gönül rahatlığı ile ve başarıya ulaşacağını bilerek açtım.
Fikirlerinizi ve katkılarınızı bekliyorum.Dr.arkadaşımın programı belli olduktan sonra tarih ve yer konusunu da tartışabilirz.
Sevgiyle kalın...
Geçmişte yaşadığım deneyimlerden dolayı özellikle hasta ve yaralı yakınlarının organ ve kan bulma konusunda ne kadar çok sıkıntı çektiklerini iyi bilirim.
Birçok konuda olduğu gibi bu konularda da yeterice bilinçlenmediğimizden bir şekilde çekiniyor çoğumuz.Kan ve trombosit bağışlamak gibi çok basit ve hiçbir tehlikesi olmayan konularda dahi bahaneler ileri sürerek bunları vermekten kaçınıyoruz.
Gelelim konuya;
Arkadaşlar organ ve kan bağışı konusunda önümüzdeki haftalarda programını ayarlayıp bir Dr. arkadaşım bizlere bu konularda aklımıza takılan konuların aydınlanmasında yardımcı olacak.Özellikle organ bağışı gibi artık sadece ilkel ülkelerde yaşanan bir sıkıntıyı ülkemizde de azaltmak ve hatta yok etmek adına bir tuğlada biz koyalım.
Biliyorsunuz eğitim ve bilgi seviyemiz ne kadar artarsa o oranda rahat ve güvenceli bir hayat sürebiliriz.
Açıkçası bu tür faaliyetlere katılım ve destek az olur ancak dün çocuk yuvasındaki arkadaşları gördükten sonra bu başlığı gönül rahatlığı ile ve başarıya ulaşacağını bilerek açtım.
Fikirlerinizi ve katkılarınızı bekliyorum.Dr.arkadaşımın programı belli olduktan sonra tarih ve yer konusunu da tartışabilirz.
Sevgiyle kalın...