Organ ve Kan bağışlamak...

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar daha erken olduğunu biliyorum ama ben yanlış anlaşılmaları önlemek açısından şunu belirtmekte fayda görüyorum.

Birincisi, düşündüğüm bu organizasyon sizlerinde mutabık olmanız halinde gerçekleşecektir.Bireysel bir girişim değildir.

İkincisi ve bence daha önemlisi, bu düşünülen etkinlik KESİNLİKLE BİR BAĞIŞ ETKİNLİĞİ DEĞİLDİR!!!
Sadece ve sadece bu konular hakkında yanlış veya eksik bilgilerimizi tamamlayacağımız ehil kişilerden bilgi alışverişinde bulunacağımız bir etkinlik olacaktır.

Kimse kimseyi neden kan vermiyosun neden organlarını bağışlamıyorsun diye yargılayamaz ya da eleştiremez.Tabiki bunun akside geçerlidir.Bu konular gerçekten hassas konular farkındayım ama birilerini bunlar hakkında bilinçlendirmekle kimseye bir zarar getirmez diye düşünüyorum.

Forrap düzeltme için teşekkürler...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
keşke herkes bu organ bağışını dikkate alsa:pr:
bu etkinlikten sonra eminim bircok kişinin yanlış düşüncesi değişecektir.bu organizasyon için teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadaşlar ayrıca bır organızasyon duzenleyıp topluca kan bagıslayabılıriz boyle organızasyonlar hep yapılıyor hem saglıgımıza faydalı hemde tum ıhtıyacı olanlara..
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyu takip ediyoruz :cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
rots(şener) kardeşim senin kafanın fazla çalıştığı ve zeki bi insan olduğun her halinden belli :p
ilk toplantımızda gerek izmir gerekse manisa(pek ayrı gayrısıda kalmadı ya neyse :queen: )olarak bu konu ve organizasyon hakkında konuşup üye arkadaşlarımız düşüncelerini alalım.
bu etkinliği en uygun nerde ve ne zaman yapabiliriz onuda konuşalım eyvallah biz bu tür etkinliklerin altından da kalkarız
fikir üreten bir dostum olarak seni tebrik ediyorum :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
Sıkıntılı günler yaşıyoruz ardı ardına gelen ölümler yaralanmalar...Bunlardan bazıları arkadaşımız,akrabamız ya da uzaktan tanıdığımız bazılarıda hiç tanımadığımız insanlar.

Geçmişte yaşadığım deneyimlerden dolayı özellikle hasta ve yaralı yakınlarının organ ve kan bulma konusunda ne kadar çok sıkıntı çektiklerini iyi bilirim.

Birçok konuda olduğu gibi bu konularda da yeterice bilinçlenmediğimizden bir şekilde çekiniyor çoğumuz.Kan ve trombosit bağışlamak gibi çok basit ve hiçbir tehlikesi olmayan konularda dahi bahaneler ileri sürerek bunları vermekten kaçınıyoruz.

Gelelim konuya;

Arkadaşlar organ ve kan bağışı konusunda önümüzdeki haftalarda programını ayarlayıp bir Dr. arkadaşım bizlere bu konularda aklımıza takılan konuların aydınlanmasında yardımcı olacak.Özellikle organ bağışı gibi artık sadece ilkel ülkelerde yaşanan bir sıkıntıyı ülkemizde de azaltmak ve hatta yok etmek adına bir tuğlada biz koyalım.
Biliyorsunuz eğitim ve bilgi seviyemiz ne kadar artarsa o oranda rahat ve güvenceli bir hayat sürebiliriz.
Açıkçası bu tür faaliyetlere katılım ve destek az olur ancak dün çocuk yuvasındaki arkadaşları gördükten sonra bu başlığı gönül rahatlığı ile ve başarıya ulaşacağını bilerek açtım.
Fikirlerinizi ve katkılarınızı bekliyorum.Dr.arkadaşımın programı belli olduktan sonra tarih ve yer konusunu da tartışabilirz.

Sevgiyle kalın...

Bende varım sadece yer ve zaman soylemen yeter bu arada valıde hanımın patlıcanlı boregının tadı damagımda kaldı gene getırırsen hanı organları bagıslıyıcaz ya saglıklı olsunlar dıye kendım ıcın bır sey ıstemıyorum yanı:queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
rots(şener) kardeşim senin kafanın fazla çalıştığı ve zeki bi insan olduğun her halinden belli :p
ilk toplantımızda gerek izmir gerekse manisa(pek ayrı gayrısıda kalmadı ya neyse :queen: )olarak bu konu ve organizasyon hakkında konuşup üye arkadaşlarımız düşüncelerini alalım.
bu etkinliği en uygun nerde ve ne zaman yapabiliriz onuda konuşalım eyvallah biz bu tür etkinliklerin altından da kalkarız
fikir üreten bir dostum olarak seni tebrik ediyorum :cat:

Lodos teşekkürler üstadım :) fikirlerime değer verip yorum yatığınız içinde ayrıca teşekür ederim.

Bende varım sadece yer ve zaman soylemen yeter bu arada valıde hanımın patlıcanlı boregının tadı damagımda kaldı gene getırırsen hanı organları bagıslıyıcaz ya saglıklı olsunlar dıye kendım ıcın bır sey ıstemıyorum yanı:queen:

Destek verdiğin için teşekkürler ironline. (afiyet olsun bu arada herzaman isteyin yeter:))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst