- Katılım
- 20 Ara 2006
- Mesajlar
- 421
- Konu Yazar
- #21
Arkadaşlar daha erken olduğunu biliyorum ama ben yanlış anlaşılmaları önlemek açısından şunu belirtmekte fayda görüyorum.
Birincisi, düşündüğüm bu organizasyon sizlerinde mutabık olmanız halinde gerçekleşecektir.Bireysel bir girişim değildir.
İkincisi ve bence daha önemlisi, bu düşünülen etkinlik KESİNLİKLE BİR BAĞIŞ ETKİNLİĞİ DEĞİLDİR!!!
Sadece ve sadece bu konular hakkında yanlış veya eksik bilgilerimizi tamamlayacağımız ehil kişilerden bilgi alışverişinde bulunacağımız bir etkinlik olacaktır.
Kimse kimseyi neden kan vermiyosun neden organlarını bağışlamıyorsun diye yargılayamaz ya da eleştiremez.Tabiki bunun akside geçerlidir.Bu konular gerçekten hassas konular farkındayım ama birilerini bunlar hakkında bilinçlendirmekle kimseye bir zarar getirmez diye düşünüyorum.
Forrap düzeltme için teşekkürler...
Birincisi, düşündüğüm bu organizasyon sizlerinde mutabık olmanız halinde gerçekleşecektir.Bireysel bir girişim değildir.
İkincisi ve bence daha önemlisi, bu düşünülen etkinlik KESİNLİKLE BİR BAĞIŞ ETKİNLİĞİ DEĞİLDİR!!!
Sadece ve sadece bu konular hakkında yanlış veya eksik bilgilerimizi tamamlayacağımız ehil kişilerden bilgi alışverişinde bulunacağımız bir etkinlik olacaktır.
Kimse kimseyi neden kan vermiyosun neden organlarını bağışlamıyorsun diye yargılayamaz ya da eleştiremez.Tabiki bunun akside geçerlidir.Bu konular gerçekten hassas konular farkındayım ama birilerini bunlar hakkında bilinçlendirmekle kimseye bir zarar getirmez diye düşünüyorum.
Forrap düzeltme için teşekkürler...