- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün hava açık ve sıcaktı. gezmek için bire bir.
Bu günkü gezimde ilk önce Hemşin'in Çağalver tepesine çıkmak için yola koyuldum. oradan geri dönüp Hemşin'den yukarı Kaçkarlara doğru biraz çıkayım dedim ama fazla gitmedim. sonra geri Ardeşene dönüp geçen hafta çıktığımız tepenin karşısındaki tepeye çıktım. bayağı manzaralı bir yermiş orası da. iyi seyirler
Burası Rize'nin Hemşin ilçesi
sağ taraf benim çıkmak istediğim Çağalver tepesine çıkıyor. sol taraf ise Hemşinden yukarı Kaçkarlara doğru ve Gito yaylasına doğru gidiyor. Gito yaylasına da gitmiştik bir öğretmen arkadaşla. bakanlar hatırlar.
buraya doğru gideceğim
Bu fotoğrafı şahsen çok beğendim
bir de kendimi çekeyim
Şu sol üste gözüken karlı tepe Çağalver tepesi olsa gerek
yükseldikçe güzel manzaralar geliyor
bir tane daha
çıkacağım yerde bayağı kar var gibi, bakalım gidebilecekmiyim
karlı yollar başlıyor
işte son durak. Lada niva bile devam etmemiş
hiç bulaşmıyorum o yola. zira devamı da yokuş.
fotoğrafın solunda gözüken yer Pazar ilçesi, sağında da azıcık gözüken yer Ardeşen
Bu kelebekten poz alabilmek için ne kadar uğraştım bilemezsiniz. başka değişik renklerde kelebekler de vardı ama onlar hiç poz vermedi
bir de çiçek fotoğrafı çekelim
kedileri de çok severim
Burası da Hemşinden yukarıda güzel bir köy.
şu karşıdaki vadiye doğru gitmeyi düşünüyorum
bir de kendimi çekeyim.
dere bemberrak akıyor
yüzesi geliyor insanın
ama burası tam yüzmelik
güzel bir köy manzarası
buradan sonrası Ardeşen'den. yukarıda yazmış olduğum tepeye doğru gitmek istiyorum. inşallah bu yol götürür beni
çay tarlaları güzel bir görüntü oluşturuyor
işte zirveye geldim. Ardeşen bayağı küçük gözüküyor. uzaklarda da Pazar ilçesi
buradan biraz daha gaza bassam n'olur acaba
Burada yapacaksın mangalı,gel keyfim gel
sağ tarafta aşağıda gözüken yer Ardeşenin Işıklı beldesi
ne kadar güzel bir yere dikmiş villayı
yine bir ışıklı görüntüsü. bu fotoğrafı çektiğim yer tüm Işıklı, Ardeşen ve Pazar ilçelerini ve denizi tamamen görüyor
şimdi aşağıya inme zamanı, ama bi sorun var, birsürü yol var sağa sola giden. bakalım inişi hemen yapabilecek miyim
Burası iner gibi sanki. buradan iniyorum inmesine ama nerelerden dolaştım anlatamam
beni izlediğiniz ve dinlediğiniz için teşekkürler
Bu günkü gezimde ilk önce Hemşin'in Çağalver tepesine çıkmak için yola koyuldum. oradan geri dönüp Hemşin'den yukarı Kaçkarlara doğru biraz çıkayım dedim ama fazla gitmedim. sonra geri Ardeşene dönüp geçen hafta çıktığımız tepenin karşısındaki tepeye çıktım. bayağı manzaralı bir yermiş orası da. iyi seyirler
Burası Rize'nin Hemşin ilçesi
sağ taraf benim çıkmak istediğim Çağalver tepesine çıkıyor. sol taraf ise Hemşinden yukarı Kaçkarlara doğru ve Gito yaylasına doğru gidiyor. Gito yaylasına da gitmiştik bir öğretmen arkadaşla. bakanlar hatırlar.
buraya doğru gideceğim
Bu fotoğrafı şahsen çok beğendim
bir de kendimi çekeyim
Şu sol üste gözüken karlı tepe Çağalver tepesi olsa gerek
yükseldikçe güzel manzaralar geliyor
bir tane daha
çıkacağım yerde bayağı kar var gibi, bakalım gidebilecekmiyim
karlı yollar başlıyor
işte son durak. Lada niva bile devam etmemiş
hiç bulaşmıyorum o yola. zira devamı da yokuş.
fotoğrafın solunda gözüken yer Pazar ilçesi, sağında da azıcık gözüken yer Ardeşen
Bu kelebekten poz alabilmek için ne kadar uğraştım bilemezsiniz. başka değişik renklerde kelebekler de vardı ama onlar hiç poz vermedi
bir de çiçek fotoğrafı çekelim
kedileri de çok severim
Burası da Hemşinden yukarıda güzel bir köy.
şu karşıdaki vadiye doğru gitmeyi düşünüyorum
bir de kendimi çekeyim.
dere bemberrak akıyor
yüzesi geliyor insanın
ama burası tam yüzmelik
güzel bir köy manzarası
buradan sonrası Ardeşen'den. yukarıda yazmış olduğum tepeye doğru gitmek istiyorum. inşallah bu yol götürür beni
çay tarlaları güzel bir görüntü oluşturuyor
işte zirveye geldim. Ardeşen bayağı küçük gözüküyor. uzaklarda da Pazar ilçesi
buradan biraz daha gaza bassam n'olur acaba
Burada yapacaksın mangalı,gel keyfim gel
sağ tarafta aşağıda gözüken yer Ardeşenin Işıklı beldesi
ne kadar güzel bir yere dikmiş villayı
yine bir ışıklı görüntüsü. bu fotoğrafı çektiğim yer tüm Işıklı, Ardeşen ve Pazar ilçelerini ve denizi tamamen görüyor
şimdi aşağıya inme zamanı, ama bi sorun var, birsürü yol var sağa sola giden. bakalım inişi hemen yapabilecek miyim
Burası iner gibi sanki. buradan iniyorum inmesine ama nerelerden dolaştım anlatamam
beni izlediğiniz ve dinlediğiniz için teşekkürler