oradan buradan şuradan gezisi(26.03.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün hava açık ve sıcaktı. gezmek için bire bir.
Bu günkü gezimde ilk önce Hemşin'in Çağalver tepesine çıkmak için yola koyuldum. oradan geri dönüp Hemşin'den yukarı Kaçkarlara doğru biraz çıkayım dedim ama fazla gitmedim. sonra geri Ardeşene dönüp geçen hafta çıktığımız tepenin karşısındaki tepeye çıktım. bayağı manzaralı bir yermiş orası da. iyi seyirler

Burası Rize'nin Hemşin ilçesi
DSCF6675.jpg




sağ taraf benim çıkmak istediğim Çağalver tepesine çıkıyor. sol taraf ise Hemşinden yukarı Kaçkarlara doğru ve Gito yaylasına doğru gidiyor. Gito yaylasına da gitmiştik bir öğretmen arkadaşla. bakanlar hatırlar.
DSCF6676.jpg





buraya doğru gideceğim
DSCF6677.jpg





Bu fotoğrafı şahsen çok beğendim
DSCF6680.jpg




bir de kendimi çekeyim
DSCF6681.jpg




Şu sol üste gözüken karlı tepe Çağalver tepesi olsa gerek
DSCF6682.jpg






yükseldikçe güzel manzaralar geliyor
DSCF6683.jpg





bir tane daha
DSCF6684.jpg






çıkacağım yerde bayağı kar var gibi, bakalım gidebilecekmiyim
DSCF6685.jpg





karlı yollar başlıyor
DSCF6687.jpg






işte son durak. Lada niva bile devam etmemiş:)
DSCF6688.jpg





hiç bulaşmıyorum o yola. zira devamı da yokuş.
DSCF6689.jpg







DSCF6690.jpg






fotoğrafın solunda gözüken yer Pazar ilçesi, sağında da azıcık gözüken yer Ardeşen
DSCF6691.jpg






Bu kelebekten poz alabilmek için ne kadar uğraştım bilemezsiniz. başka değişik renklerde kelebekler de vardı ama onlar hiç poz vermedi:(
DSCF6697.jpg






DSCF6698.jpg





DSCF6703.jpg




bir de çiçek fotoğrafı çekelim
DSCF6705.jpg





DSCF6706.jpg





kedileri de çok severim
DSCF6708.jpg






Burası da Hemşinden yukarıda güzel bir köy.
DSCF6711.jpg




şu karşıdaki vadiye doğru gitmeyi düşünüyorum
DSCF6712.jpg




bir de kendimi çekeyim.
DSCF6713.jpg





dere bemberrak akıyor
DSCF6714.jpg





yüzesi geliyor insanın
DSCF6715.jpg




ama burası tam yüzmelik
DSCF6716.jpg





güzel bir köy manzarası
DSCF6717.jpg





buradan sonrası Ardeşen'den. yukarıda yazmış olduğum tepeye doğru gitmek istiyorum. inşallah bu yol götürür beni
DSCF6718.jpg




çay tarlaları güzel bir görüntü oluşturuyor
DSCF6719.jpg






DSCF6720.jpg





işte zirveye geldim. Ardeşen bayağı küçük gözüküyor. uzaklarda da Pazar ilçesi
DSCF6721.jpg





buradan biraz daha gaza bassam n'olur acaba:)
DSCF6722.jpg






DSCF6723.jpg







DSCF6724.jpg






Burada yapacaksın mangalı,gel keyfim gel:)
DSCF6725.jpg





sağ tarafta aşağıda gözüken yer Ardeşenin Işıklı beldesi
DSCF6726.jpg





DSCF6727.jpg





ne kadar güzel bir yere dikmiş villayı
DSCF6728.jpg





yine bir ışıklı görüntüsü. bu fotoğrafı çektiğim yer tüm Işıklı, Ardeşen ve Pazar ilçelerini ve denizi tamamen görüyor
DSCF6730.jpg




şimdi aşağıya inme zamanı, ama bi sorun var, birsürü yol var sağa sola giden. bakalım inişi hemen yapabilecek miyim
DSCF6732.jpg



Burası iner gibi sanki. buradan iniyorum inmesine ama nerelerden dolaştım anlatamam:)
DSCF6733.jpg



beni izlediğiniz ve dinlediğiniz için teşekkürler:)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi sen ne kadar geziyorsun gerçekten helal olsun.. senin gezilerini ilgi ile takip ediyorum... birgün sizin oralara gelirsem bu senin sayende olacak..aşık ettin beni oralara... transalp i bi alayım....
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yusuf hoca bu gidişle paylaşım rekoru kıracaksın:cat:
Bol ve zevkli geziler....
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
trans alp le bu ramzeyin çıktığı yerlere çıkmak malesef çok zor
agır motor zaptetmesi zor olur. ama ybr 125 le olur.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benden de helal olsun.:cat: senin gezilerini izledikçe,sanki adım adım karadeniz dizisi izliyormuşum gibi.:cat:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Harika bir gezi daha:cat: paylaştığın için teşekkürler :) Karadenizi tanımak için beklemedeyiz :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
abi sen ne kadar geziyorsun gerçekten helal olsun.. senin gezilerini ilgi ile takip ediyorum... birgün sizin oralara gelirsem bu senin sayende olacak..aşık ettin beni oralara... transalp i bi alayım....

teşekkür ederim. buralara beklerim. Doğu karadenizin hemen hemen her karışı bu şekilde. umarım transalpı alır ve hayallerinizi gerçekleştirirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

Motoseyyah, espiritüel yorumunuz için teşekkürler:)öyle bir amacım yok ama olursa da fena olmaz hani:mrgreen:
Adanalı, teşekkür ederim, dizimizi yaz sezonunda da tüm hızıyla devam edecektir, ilgiyle izlemeye devam ediniz:)
fatih545, teşekkürler. bu zamana kadar ki gezilerimde Ardeşen ve Çamlıhemşin civarında bir çok yeri ve yaylayı fotoğrafladım. bu yaz farklı yerlere gitmek istiyorum, fazla bilindik yerler değil gideceğim yerler. umarım bu da farklı bir tanıtım olur.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Çok Güzel Resimler Özellikle Yamaçtaki Çay tarlası Süper Yolun Hep Açık Olsun
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Eyyy Gidi Karadeniz Aglatursun Adamiii Gözünde Yaş Kalmadi Biraksana yakamiii :)

Güzel Gezi Olmus Yine Abi Bi Pazar'i Gezmedin Yaw :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
inşallah bu içindeki şey bozulmaz...
aşkolsun yahu...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Tebrikler Yusuf hocam, harika paylaşımlara devam ediyorsun. :)

Nacizane bir tavsiyem olacak gezi başlıklarında daha önceden olan 640x480 ebatlarında fotoğraf ekleme kuralı geçen zamanlarda güncellendi ve 800x600 ebatlarına yükseltildi.
Fotoğrafları yüklerken bu konuyu gözönüne alırsan biz de bu güzellikleri birazcık daha büyük çözünürlükte (nisbeten) görebiliriz. :)

Emeğine sağlık :rendeer:

http://www.motosiklet.net/forum/etk...allari-lutfen-baslik-acmadan-once-okuyun.html
- Gezi ile ilgili fotograflar hakkinda; fotograflari forum icerisinde mesajlara ekleriken resim dosyalarinin, sayfanin yüklenme süresini uzatmamasi ve görüntü kirliligi yaratmamasi amaci ile 800x600 cözünürlüğü gecmemesine dikkat edilmeli.
Fotograflar hakkinda aciklama fotografin uzerine yazilmali.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf yine saglam gezmişsin.Şu sınavlar bitsin benim hyocanında gidebilecegi yerlere gezi düzenleyelim :)

Paylaşım için tşk. Güzel kareler yakalamışsın:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
yuusuf gene guzel gezmiş, guzel fotograflamışsın. Bu arada, Elint, senin hocanin gidemeyecegi yer mi var?
:p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
fotoğraflar müthiş gezi müthiş daha ne olsun :)
bu arada fot.makinanız nedir acaba?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yorum yapan herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım
Yürekçe, iyi dilekleriniz için teşekkürler.
AydoğanX, bilgilendirme için teşekkürler. 800x600 olması iyi olmuş. daha güzel gözükür fotolar.
Gökhan, umarım sınavların iyi geçer ve sonrasında beraber güzel geziler gerçekleştiririz
Felon, makine Fujifilm finepix S1500
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yuusuf gene guzel gezmiş, guzel fotograflamışsın. Bu arada, Elint, senin hocanin gidemeyecegi yer mi var?
:p

Görecegiz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

.
Gökhan, umarım sınavların iyi geçer ve sonrasında beraber güzel geziler gerçekleştiririz

Umarım. 2-3 hafta idare et sonra mangal sefalarını başlaırız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst