- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
En baştan belirteyim ki sonradan yüklenmeyin. Videoda kesinlikle hatalıyım. Kullanmamam gereken bir yolu kullanıyorum ve gereğinden fazla hızlıyım. O yüzden videodaki olayın sonunda aracın sürücüsüne hiç bir şekilde küfür, hakaret vs. etmiyorum. Videonun devamında aracın yanına giderek, uygun bir dille, o sol şeridi motorların sık sık kullandığını ve dikkat etmeleri gerektiğini belirttim sadece.(o kısmını ekleme gereği duymadım)
Yaklaşık 2 ay önce çektim. Anca fırsat bulup düzenleyebildim.
Videoyu yüklemekti asıl amacım trafiği okuyabilmenin önemi.
Dikkatli izlerseniz aracın sola kıracağını önceden fark edip kornaya basmaya başlıyorum.
Tabi aynı anda da frenlere yükleniyorum. Aracın dibine geldiğimde de, artık hızım iyice düştüğü için dengede kalabileceğimi yada en fazla motoru sağa/sola yatıracağımı bildiğimden hem önü hem arkayı kilitliyorum arabaya çarpmıyım diye.
Videonun sonunda şoförün kucağına oturmamamdaki en büyük nedense balatalarımı 2 gün önce değiştirmiş olmam. Yoksa orada ne kadar frenlersem frenliyim, o motoru durduramazdım.
Siz siz olun yoldayken sürekli diğer araçları gözlemleyin. Ve en önemlisi sürekli motorlarınızın bakımını zamanında yaptırın.
Yaklaşık 2 ay önce çektim. Anca fırsat bulup düzenleyebildim.
Videoyu yüklemekti asıl amacım trafiği okuyabilmenin önemi.
Dikkatli izlerseniz aracın sola kıracağını önceden fark edip kornaya basmaya başlıyorum.
Tabi aynı anda da frenlere yükleniyorum. Aracın dibine geldiğimde de, artık hızım iyice düştüğü için dengede kalabileceğimi yada en fazla motoru sağa/sola yatıracağımı bildiğimden hem önü hem arkayı kilitliyorum arabaya çarpmıyım diye.
Videonun sonunda şoförün kucağına oturmamamdaki en büyük nedense balatalarımı 2 gün önce değiştirmiş olmam. Yoksa orada ne kadar frenlersem frenliyim, o motoru durduramazdım.
Siz siz olun yoldayken sürekli diğer araçları gözlemleyin. Ve en önemlisi sürekli motorlarınızın bakımını zamanında yaptırın.