Ölümle randevuya birayla gittiler

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Arkadaşlar yorumlarınız beni bazen çok üzüyor.Müslümanlıkta siz toprağa verilirken nasıl bilirdiniz hakkınızı helal edermisiniz denince etmeyen gördünüzmü?Etmeyenler zaten gitmezler cenazesinede.Ne olursa olsun burada 3 yaşamdan bahsediliyor.Nasıl iyi olmuş üzülmedim dersiniz ya???Hiç uzatmayalım Allah rahmet eylesin.Aksi yorumları içinizde tutun lütfen.Ne olursa olsun ölünün arkasından konuşmak yakışık almaz.

haklısınız aslında,sevabıyla günahıyla giden gitmiş

önemli olan hayatta iken yüzlerine birşey söylemek...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
söylenecek çok şey var ama ben bişey demiyorum abi ölünün arkasından konuşulmaz.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Oha artık be oha be oha... :pr:
Çok zor zamanlar bunlar Allahım sen bizlere sabır ihsan eyle yarabbim..
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
dıyer olum haberlerını okuyunca ıcım parcalandı ama bu haberı okuyunca nedense ıcımden ıyıkı olmus dıyesım geldı... sınuc bellıymıs dıyer arkadasların dedıı gıbı..boylelerıne acımıcaksın... ınsan hakları sımdı benı mahkemeye verıcek ama geberıp gıtsın boylelerın hepsı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst