Ölümle randevuya birayla gittiler

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842



Ölümle randevuya birayla gittiler

9 Eylül 2007
Şenol COŞKUNER/İSTANBUL

Ölümle randevuya birayla gittiler Pendik’te O-1 Karayolu’nda üzerinde 3 kişinin bulunduğu ve ters şeritte seyreden motosiklet, Ankara istikametine giden bir otomobille çarpıştı.

34 BC 2434 plakalı motosikletti kulanan Abbas Tosun (50) ile selenin arkasındaki Şehri Demir (30) yaşamını yitirdi. Motosikletteki diğer yolcu Arzu Koraşoğlu (22) ise ağır yaralandı. 34 DB 5662 plakalı otomobilin gözaltına alınan sürücüsü İbrahim Küçük; O-1 karayolunda İstanbul’dan Ankara istikametine gittiğini belirterek, "Pendik’te karşımdan bir karartı üzerime doğru geliyordu. Kaçmaya çalıştım. Ancak gelip çaptı" dedi. Motosiklettekilerin kazaya dakikalar kala güvenlik kameralarınca görüntülendikleri ortaya çıktı. Üzerinde 3 kişinin bulunduğu motosiklet benzinciye girerken ve ölenlerden Şehri Demir marketten bira satın alırken görülüyor. Bu kareler, motosikletle faciaya gidenler son görüntüleri oldu.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
ne işi var abi bira elinde ters şeritte olacağı buydu...::ranntign::rantinp:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hak etmiş bence:farao: niye ters yoldan gidiyorsun kardeşim:pr: fakat ailelerine üzüldüm yazık dayanılmaz bu acıya
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Gel de kader de şimdi buna...
Bile bile davetiye.Hadi buyrun bakalım...:farao:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
diyecek bişey bulamıyorum.madem bira içiyosun bari ters yönden gitme.allah rahmet eylesin.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Allah rahmet eylesin ne diyelim kazaya davetiye çıkarmışlar :S
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İşin içine alkol girmişse ne desek boş

Allah rahmet eylesin diyesim bile gelmiyor(yanlış düşünüyorsam bağışlayın)

karşıdan gelenin de motor olduğunu düşünün hele!

hadi yolda içmesinler bu meleti ,ters yönden gitme olayını da ne demeli bilmem ki!
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
kendi düşen ağlamaz derler, bunların ağlamaya bile vakitleri olmamış
:farao:
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ne yazık ki motosiklet bu kadar hatayı affetmiyor.aynı şeyi arabaylada yapsan sonuç değişmez bariz intihar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Zaten 3 kişi iLe ufacık motor dolmuşş :) Biraları nereye soktular :farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kaza kaza kaza icimiz disimiz kaza oldu. :salut:

Savasta bu kadar can kaybi olmuyordur.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Ne Desek Boş

Ne desek boş arkadaşlar.....
Ters yönde seyir.....100-125cc Cub üzerinde 3 kişi....Alkol...
olmasa,Olmazmıydı:silent:

Yinede allah rahmet eylesin ve geride kalanlara sabır versin.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Arkadaşlar yorumlarınız beni bazen çok üzüyor.Müslümanlıkta siz toprağa verilirken nasıl bilirdiniz hakkınızı helal edermisiniz denince etmeyen gördünüzmü?Etmeyenler zaten gitmezler cenazesinede.Ne olursa olsun burada 3 yaşamdan bahsediliyor.Nasıl iyi olmuş üzülmedim dersiniz ya???Hiç uzatmayalım Allah rahmet eylesin.Aksi yorumları içinizde tutun lütfen.Ne olursa olsun ölünün arkasından konuşmak yakışık almaz.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Ya Şu mübarek aylarda bari içmeyin be kardesim oldu mu şimdi sevenlerini üzdü
Bi de motosiklet kullanıorr neyse ne dıyelım Allah Rahmet Eylesin . :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst