- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 168
kardesim gecmis olsun
en kisa surede iyilesirin insallah
Allah sifa versin
en kisa surede iyilesirin insallah
Allah sifa versin
Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim...
ya kamyonet senin kaportaya çarpsaydı daha mı iyi olurdu kardeşim?
motordaki masraf acısız yapılır, sen platinin peşine koş bence. bu arada platin için anlaştığın medikal firmanın evraklarına imza atarken de dikkatli davran. aynı parayı hem senden hem de sosyal güvencenden almasınlar. yoksa sosyal güvencenin kurumu senden aynı parayı tekrar tahsil eder. imzalara dikkat!!!!!!!!!!!!!
arkadaşım büyük geçmiş olsun buna şükür..bir ay önce bende kaza yaptım . korumalar olduğu halde ayak bileğimde ve omuzumda kırık var.motordaki hasar önemli değil o nasıl olsa yaptırılır. sendeki hasar önemli iyileşmen zaman alacak.
daha dikkatli olmakta fayda var ve korumalarımızı mutlaka takalım arkadaşlar bende korumalar olmasaydı kazayı bu kadar ucuz atlatamayabilirdim.
acil şifalar diliyorum.:rendeer: