ölmedim mucize olmyuş

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Büyük geçmiş olsun dostum...
Daha dikkatli olursun bundan sonra.
Tabi tamamen senin elinde olmuyo, karşı taraftandan gelebiliyor...
Biran evvel iyileşmeni ve normal düzenine kavuşmanı diliyorum.
Cana geleceğine, mala gelsin...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya kamyonet senin kaportaya çarpsaydı daha mı iyi olurdu kardeşim?
motordaki masraf acısız yapılır, sen platinin peşine koş bence. bu arada platin için anlaştığın medikal firmanın evraklarına imza atarken de dikkatli davran. aynı parayı hem senden hem de sosyal güvencenden almasınlar. yoksa sosyal güvencenin kurumu senden aynı parayı tekrar tahsil eder. imzalara dikkat!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ya kamyonet senin kaportaya çarpsaydı daha mı iyi olurdu kardeşim?
motordaki masraf acısız yapılır, sen platinin peşine koş bence. bu arada platin için anlaştığın medikal firmanın evraklarına imza atarken de dikkatli davran. aynı parayı hem senden hem de sosyal güvencenden almasınlar. yoksa sosyal güvencenin kurumu senden aynı parayı tekrar tahsil eder. imzalara dikkat!!!!!!!!!!!!!

metal yığını oldum :) emekli sandığım var hiç masraf çekmedim gibi bişey. boşver motoru dursun şimdi yazın biter iyleşmem için zaten :) yaptırır biraz bin ner satar bi cbr 600 rr yada yzf r6 çekecem altıma bi iyleşiim hele dşiyorum. :) çıkık varmış + kırık varmış hrmdr kötü:salut: ameliyattan cıktıgım 3 gundur kafamı aaghrılarımı yeni topladım.ve 2 kelime yaziim dedim tesekkurler arkadaslar. mkcelikkol acını bir nebze olsa paylaşıyorum.canını sıkmamanı temenni ediyorum.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
arkadaşım büyük geçmiş olsun buna şükür..bir ay önce bende kaza yaptım . korumalar olduğu halde ayak bileğimde ve omuzumda kırık var.motordaki hasar önemli değil o nasıl olsa yaptırılır. sendeki hasar önemli iyileşmen zaman alacak.
daha dikkatli olmakta fayda var ve korumalarımızı mutlaka takalım arkadaşlar bende korumalar olmasaydı kazayı bu kadar ucuz atlatamayabilirdim.
acil şifalar diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
arkadaşım büyük geçmiş olsun buna şükür..bir ay önce bende kaza yaptım . korumalar olduğu halde ayak bileğimde ve omuzumda kırık var.motordaki hasar önemli değil o nasıl olsa yaptırılır. sendeki hasar önemli iyileşmen zaman alacak.
daha dikkatli olmakta fayda var ve korumalarımızı mutlaka takalım arkadaşlar bende korumalar olmasaydı kazayı bu kadar ucuz atlatamayabilirdim.
acil şifalar diliyorum.:rendeer:

kolunu ne zaman actılsar bende kırık + çıkık var sag omzumda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst