ölmedim mucize olmyuş

Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
Öncelikle büyük geçmiş olsun en kısa zamanda toparlanman dileğiyle. Yalnız ben bu "Mucize olmuş", "Allah korumuş" ifadelerine katılamıyorum. Eğer hiç bir korumanız olmasaydı ve hiç zarar görmeseydiniz belki mucize olurdu. Toplum olarak Allah'a havale etmeyi çok severiz ama islam dini bile "önce tedbir, sonra tevekkül" der. Bir de omuz, sırt ve diz korumaları kullanıyor olduğunuzu varsayalım belki çok daha hafif atlatabilirdiniz. Biraz korkunç bir ifade olacak ama doğrudan bir kemiğimizin asfalta çarpmasıyla bir korumanın yere çarpması arasında dağlar kadar fark var. Ayrıca kazanız düşük hızda veya kısa mesafe gidecek olmanın kazanın büyüklüğünü etkilemeyeceğini de ve koruma giymemenin bahanesi olmayacağını da bize gösteriyor. Riske ettiğimiz şeyin canımız olduğunu hep beraber yeniden hatırlayalım.

Tekrardan geçmiş olsun.

arkadaşım sen motorum ve arabanın halini göreceksin mücize dersin ben abisiyim kardeşim motoru profesyonel kullanır hiç yarası yok bacaklarında ve omuzunda sakatlanma var sen 5-6 metre havaya zıplasan hızlı şekilde oldu kaza mont ve kask bilinçli kullanıcılık kurtardı en başta allah allah izin verirse racıng alcaz bi iyileşsin kardeşim
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
COK GECMIS OLSUN UMARIM EN KISA ZAMANDA ARAMIZA DONERSIN ALLAH HICBIR MOTORCU ARKADASIMA KAZA BELA VS VERMESIN HEP YOLUMUZU ACIK EYLESIN:cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük gecmiş olsun paylasimcıtürk
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
geçmiş olsun
en önemli şey ne biliyormusunuz bence motordan vaz geçmemek. benim bir dostum yaptığı kazadan sonra 2 yıl tuvaletini bile kendi yapamadı ama şimdi sondalı halde torbasıyla motor kullanmaya devam ediyor . hadi dön aramıza tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Uzun zamandir kaza haberi cikmiyo ya ne guzel diyodum 2 tane birden okudum. Cok gecmis olsun.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Geçmiş olsun arkadaşım.Allah acil şifalar versin.Motosiklet almama az kaldı.Hep şunu yazıyorum.Şehir içinde gerçekten tehlikeli.Trafikteki diğer araçlar hiç dikkat etmiyor.Diğer konu da giyimin kuşamın çok da bir koruyucu yanı yok.Şu anlaşılmasın ''kask mont vesaire gereksizdir'' İyi giyinmek herzaman önemli.Forumda konu açılsın diye yazdım hep.Dinletemedim.Aksesuar değildir bunlar.İyi değerlendirip iyi seçmek gerek bu malzemeleri.Dile getirelim bu sıkıntıyı lütfen.En önemlisi de ''Dikkatli olmak dikkatli olmak dikkatli olmak''.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
Geçmiş olsun arkadaşım.Allah acil şifalar versin.Motosiklet almama az kaldı.Hep şunu yazıyorum.Şehir içinde gerçekten tehlikeli.Trafikteki diğer araçlar hiç dikkat etmiyor.Diğer konu da giyimin kuşamın çok da bir koruyucu yanı yok.Şu anlaşılmasın ''kask mont vesaire gereksizdir'' İyi giyinmek herzaman önemli.Forumda konu açılsın diye yazdım hep.Dinletemedim.Aksesuar değildir bunlar.İyi değerlendirip iyi seçmek gerek bu malzemeleri.Dile getirelim bu sıkıntıyı lütfen.En önemlisi de ''Dikkatli olmak dikkatli olmak dikkatli olmak''.

tabiki mont kask giyilmesi gerek benim kabuk yaram yok ama sakatlandım heryerim bitkin yarın ameliyata giriyorum
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
Herkeze TŞkrler Bİr SÜre Yokum Artik BİŞey Olursa Cep Numaram 0535 331 99 91 Ve Motor Tutkum Bİtmedİ 3 4 Ay Sonra Yavas Yavas Kendİm Toplarim Motorun Ama Sasİye Gİrecek Tek AmasÖrÜ 300 Lİra Ön AmartİsÖr 2 Tanesİ Kirik 600 Mİlyon AmortİsÖrler Sadecer Motosİkletİn Sadece Motoru Kladi Ve Masasi Her Tarafi Kirik Neyse Eyvallah KardeŞler Dostlar.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
TesekkÜrler Arifa07 Çok Fecİ Kİmse GÖrmez İnŞallah Ama Motoru Birakmak Uyok Bunu Unutmayalim Araba Var Ama Motor Tutkudur Dostlar
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
Büyük geçmiş olsun , kemik suyuyla yapılmış çorbalardan yemeklerden bol bol ye :) kemikler daha çabuk kaynar birbirine

tez dön aramıza !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst