- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
geçmiş olsun
....................
Öncelikle büyük geçmiş olsun en kısa zamanda toparlanman dileğiyle. Yalnız ben bu "Mucize olmuş", "Allah korumuş" ifadelerine katılamıyorum. Eğer hiç bir korumanız olmasaydı ve hiç zarar görmeseydiniz belki mucize olurdu. Toplum olarak Allah'a havale etmeyi çok severiz ama islam dini bile "önce tedbir, sonra tevekkül" der. Bir de omuz, sırt ve diz korumaları kullanıyor olduğunuzu varsayalım belki çok daha hafif atlatabilirdiniz. Biraz korkunç bir ifade olacak ama doğrudan bir kemiğimizin asfalta çarpmasıyla bir korumanın yere çarpması arasında dağlar kadar fark var. Ayrıca kazanız düşük hızda veya kısa mesafe gidecek olmanın kazanın büyüklüğünü etkilemeyeceğini de ve koruma giymemenin bahanesi olmayacağını da bize gösteriyor. Riske ettiğimiz şeyin canımız olduğunu hep beraber yeniden hatırlayalım.
Tekrardan geçmiş olsun.
Geçmiş olsun arkadaşım.Allah acil şifalar versin.Motosiklet almama az kaldı.Hep şunu yazıyorum.Şehir içinde gerçekten tehlikeli.Trafikteki diğer araçlar hiç dikkat etmiyor.Diğer konu da giyimin kuşamın çok da bir koruyucu yanı yok.Şu anlaşılmasın ''kask mont vesaire gereksizdir'' İyi giyinmek herzaman önemli.Forumda konu açılsın diye yazdım hep.Dinletemedim.Aksesuar değildir bunlar.İyi değerlendirip iyi seçmek gerek bu malzemeleri.Dile getirelim bu sıkıntıyı lütfen.En önemlisi de ''Dikkatli olmak dikkatli olmak dikkatli olmak''.
tabiki mont kask giyilmesi gerek benim kabuk yaram yok ama sakatlandım heryerim bitkin yarın ameliyata giriyorum