Hocamızın işi gücü yok cemaatin böyle ufak tefek sorunlarıylamı başını ağrıtsın
Ayrıca bu topic konu dışına açılmalıydı.. Geçen tubis kedisinin topicini açınca tepki oldu.Ha kedi ha kuş![]()
:lus1:: :bounce:
tubis' ede geçmiş olsun buarada kediyi sanırım geri vermişler, hayvan satışlarında patlama var sezon acıldı bi sivas kangalı 500 ytlden baslıormus yavrusu yahu :cyclopsan
Noldu ki neden vermişler geri ?
Haaa buraya 2 saattir yazdıkların konu içi , Bi bu konu dışı.. Okumuyorum len..Yazarsan buraya haberdar olurum![]()
karıştırmısım ben yaa meğersem ahmster mı ne alacakmıs annesı onu ıstememıs bak tam okumadınmı boyle yanlıs anlasılmalar oluyor, burda o zaman tubise tekrar hayırlı olsun dıyorum ama kedi tuvalet kağıdı torbasıyla napıo onu anlamadım :mrgreen:
Sen motosiklete ara vermemişmiydin, bak sana bu bi uyarı birdahaki binişinde daha dikkatli olmalısın..... hemde çok.... bunu bi işaret olarak alabilirsin,
Veren ALLAH alan ALLAH.
olmaz delikanlı adamın azından 1 kere çıkar bi laf yalana girer günaha girer sonra, basına daha beterleri gelir,
Satılan mala 1 tur sonkez bınmek ıstenır hep bılırmısın cogunda da son bınıste kaza olur....
çok gezmiş olsun kendini bukadar üzme senin eline çarpmış ölmüş benim kafama çarptı iyiki kask vardı saga çekip durdugumda kaskın üzerinde kuşun tüyleri ve kanı vardı tekrar gecmiş olsun