öldürdüüm:'(:'(:'(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hocamızın işi gücü yok cemaatin böyle ufak tefek sorunlarıylamı başını ağrıtsın :p
Ayrıca bu topic konu dışına açılmalıydı.. Geçen tubis kedisinin topicini açınca tepki oldu.Ha kedi ha kuş :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hocamızın işi gücü yok cemaatin böyle ufak tefek sorunlarıylamı başını ağrıtsın :p
Ayrıca bu topic konu dışına açılmalıydı.. Geçen tubis kedisinin topicini açınca tepki oldu.Ha kedi ha kuş :p

::plus1:: :bounce:

tubis' ede geçmiş olsun buarada kediyi sanırım geri vermişler, hayvan satışlarında patlama var sezon acıldı bi sivas kangalı 500 ytlden baslıormus yavrusu yahu :cyclopsan
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Haaa buraya 2 saattir yazdıkların konu içi , Bi bu konu dışı.. Okumuyorum len..Yazarsan buraya haberdar olurum :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Haaa buraya 2 saattir yazdıkların konu içi , Bi bu konu dışı.. Okumuyorum len..Yazarsan buraya haberdar olurum :p

karıştırmısım ben yaa meğersem ahmster mı ne alacakmıs annesı onu ıstememıs bak tam okumadınmı boyle yanlıs anlasılmalar oluyor, burda o zaman tubise tekrar hayırlı olsun dıyorum ama kedi tuvalet kağıdı torbasıyla napıo onu anlamadım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taylan başın sağolsun vadesi o kadarmış..:pale:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Geçmiş olsun arkadaşım ama sen motorculuğu bırakacağını söylemiştin bırakamadın sanırım :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
karıştırmısım ben yaa meğersem ahmster mı ne alacakmıs annesı onu ıstememıs bak tam okumadınmı boyle yanlıs anlasılmalar oluyor, burda o zaman tubise tekrar hayırlı olsun dıyorum ama kedi tuvalet kağıdı torbasıyla napıo onu anlamadım :mrgreen:

ifrit oluyorum şu okumadan yazanlara :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Sen motosiklete ara vermemişmiydin, bak sana bu bi uyarı birdahaki binişinde daha dikkatli olmalısın..... hemde çok.... bunu bi işaret olarak alabilirsin,

Veren ALLAH alan ALLAH.

olmaz delikanlı adamın azından 1 kere çıkar bi laf yalana girer günaha girer sonra, basına daha beterleri gelir,

Satılan mala 1 tur sonkez bınmek ıstenır hep bılırmısın cogunda da son bınıste kaza olur....

erhan ne güzel solemişsin..:cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun kardeşim, boşver sıkma canını bu kadar. Sana bişey olmasın, gerisi önemli değil. Ben de üzüldüm şimdi ama oncağızın da sonu böyleymiş, üzme kendini... :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepiniz saolun arkadaşlar... da biriniz motorda bişey yoksa sorun değil demiş... nası bi mantık kurmuşşun anlayamadım =)) bi can bi motordan önemli değil kuş yada insan oda canlı bende canlı... motorda sorun olsaydıda o kuşta sorun olmasaydı... canlı sonuçta oda
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
3
çok gezmiş olsun kendini bukadar üzme senin eline çarpmış ölmüş benim kafama çarptı iyiki kask vardı saga çekip durdugumda kaskın üzerinde kuşun tüyleri ve kanı vardı tekrar gecmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok gezmiş olsun kendini bukadar üzme senin eline çarpmış ölmüş benim kafama çarptı iyiki kask vardı saga çekip durdugumda kaskın üzerinde kuşun tüyleri ve kanı vardı tekrar gecmiş olsun

saol dostum ya eyvallah :( valla hakkaten çok kötü bi durum :( zaten beyaz tshirt giymiştim üstümde kanı falan vardı:(:salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst