bu olay unutulmasa da yaza doğru şileye gidince bizde 40-50 kişilik motorcu grubu olarak keşke şu meşhur taksicilerin hal hatırlarını bir sorsak ...
bir benzerinide biz yasamıstık... o anları uzun zaman unutamadım.. ama sonuc olarak ne varsa askerde var ya..