olaya bak (şile'de)

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ve daha 15 gün önce evimin önünden arabamı çekmişler sebep park yasağı oysaki benim sokağımda yasak yok alt katımdaki kaçak tekstil atolyesi mal indirip yükleyemediği için polis arkadaşlarına çektirmiş varın kararı siz verin
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
bu olay unutulmasa da yaza doğru şileye gidince bizde 40-50 kişilik motorcu grubu olarak keşke şu meşhur taksicilerin hal hatırlarını bir sorsak ...

aynen olay budur :cat: ... Bu hanzolar ancak bu dilden anlar.

Polise de helal olsun. Benim bildiğim şikayetçi olmak için herhangi bir tanığa falan gerek yok. Sen şikayetçi olursun tanığın yoksa bile buna mahkeme karar verir. Şile küçük bi kasaba, büyük ihtimalle polis, taksicileri tanıyodu ve olayı hasıraltı etmeye çalıştı. Her zaman olduu gibi asker yine görev bilnciyle hareket etmiş ve gereğini yapmış.
Mahkemelerde uğraşabilirim diyosan; polis karakolu hakkında da görevi kötüye kullanma davası açılabilir.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar sizi bilmem ama ben bu durumda asla bekleyip karakola gitmezdim adamlar takip ederken 155 i arayım bizi öldürmeye çalışıyolar diye ihbar yer belirtecen (155 i arayınca otomatik kaydediliyo o yüzden delil sayılır) sizi takip ederken yakalayacaklardı suç üstü ve buna polislerde şahit olacaklardı mahkemede onları da şahit gösterecektiniz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
çok geçmişolsun aklıma bir ata sözü geldi her horoz kendi çöplügünde öter he birşu erken öten horozu asker keser
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Arkadaşlar sizin de gördüğünüz gibi durum çok vahim;
"Ya devlet başa ya kuzgun leşe" diye boşuna söylememiş atalarımız.
Devletin vatandaşına sahip çıkmadığı ve böyle sefillerin canımıza kast ettiği bir ortamda askerimizle gurur duydum ve son dönemde yapılan tüm karalamaların gölgesinde sizlerin bu platformda ASKERİMİZE sahip çıkmanız bence çok önemli sizlerle de gurur duydum...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
hani şu amerikadaki motosiklet çeteleri varya gerçekte varmı yoksa sadece flim olarakmı bilmiyorum ama eğerki gerçekte varlarsa adamlara hakveriyorum.bide birisi müşteri gibi biniceksin elini kolunu tenhada bağlıcan bırakıcan demiş.harrrrbiden süper.o korku dallamanın sidik,kandolaşımı,böbrek taşı,nabız atışı, .ssuruğunu düğümlemeye kadar gider.:queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
geçmiş olsun. polis taksici dayanışması açıkça belli. jandarmaya gitmek akıllıca olmuş. ayrıca polislerin davranışları için de savcılığa bulunmalısınız .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst