Olay video ( H2R Sokağa İndi) Yarış İçerir.

Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
adamlar 300hp motosikleti durdurabilmek için fren hidroliği yerine 2 şişe serum takmışlar ön tarafa...
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
H2 olmasin bu makina? H2r 300 beygir degil miydi? 300 beygir makina 328 top speed demi kaliyor? 200 beygir makinalar zaten hali hazirda 300 yapiyolar ?!?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
adamlar 300hp motosikleti durdurabilmek için fren hidroliği yerine 2 şişe serum takmışlar ön tarafa...

600 CC ve üzeri hemen hemen her motorda ön ve arka fren hidrolikleri ayrı ayrıdır.

Bugattiyi aldı ama gTr i alamadı mi şimdi ?

GTR epey yüklü 1350 HP demek çok şeyler demek birde o kadar güce kusursuz aerodinamik eklenince olay bitiyor.
Ben bunu bilir bunu söylerim aga '' motosikletler hiç bir zaman otomobilleri geçemez, tabi şimdi çıkıpta şahinle CBR 250'yi karşılaştırmayalım :mrgreen: )
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
600 CC ve üzeri hemen hemen her motorda ön ve arka fren hidrolikleri ayrı ayrıdır.



GTR epey yüklü 1350 HP demek çok şeyler demek birde o kadar güce kusursuz aerodinamik eklenince olay bitiyor.
Ben bunu bilir bunu söylerim aga '' motosikletler hiç bir zaman otomobilleri geçemez, tabi şimdi çıkıpta şahinle CBR 250'yi karşılaştırmayalım :mrgreen: )

Neden 700+ hp turbo hayabusayı hesaba katmıyorsun? Yiyorsa stock gtr geçsin stock h2r'yi. Elmayla armut karşılaştırılmaz. Orjinali bozulmuş araç benim için bir anlam ifade etmiyor :cat:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kesin ip var ağa , ilk 2 çıkışta hem moto, hem oto 190 mil hızda iken , son çıkışta 2'side 200 mil hızda , ben buraya takıldım doğrusu.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
600 CC ve üzeri hemen hemen her motorda ön ve arka fren hidrolikleri ayrı ayrıdır.



GTR epey yüklü 1350 HP demek çok şeyler demek birde o kadar güce kusursuz aerodinamik eklenince olay bitiyor.
Ben bunu bilir bunu söylerim aga '' motosikletler hiç bir zaman otomobilleri geçemez, tabi şimdi çıkıpta şahinle CBR 250'yi karşılaştırmayalım :mrgreen: )

GTR'ın aerodinamiği Bugatti'den daha mı iyi ? :)

Bugatti 268 mil, yaklaşık 430 km/h hız yapıyor. Dünya rekoru elinde, GTR kim ? Modifiyeli şahin kalır yanında.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
600 CC ve üzeri hemen hemen her motorda ön ve arka fren hidrolikleri ayrı ayrıdır.



GTR epey yüklü 1350 HP demek çok şeyler demek birde o kadar güce kusursuz aerodinamik eklenince olay bitiyor.
Ben bunu bilir bunu söylerim aga '' motosikletler hiç bir zaman otomobilleri geçemez, tabi şimdi çıkıpta şahinle CBR 250'yi karşılaştırmayalım :mrgreen: )

Sokakların iki hakimi her köşe başında göreme alışkın olduğumuz Cbr250 ve Şahin:mrgreen:
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
22
Kesin ip var ağa , ilk 2 çıkışta hem moto, hem oto 190 mil hızda iken , son çıkışta 2'side 200 mil hızda , ben buraya takıldım doğrusu.

İlk 2 çıkışta durur vaziyetteyken kalkıyolar yani drag yapıyolar.nissanla hareket halindeyken yani rolling yapıyolar.nissanla da drag yapsalar belki geçebilirdi bilemedim şimdi.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bugatti sürücüsü gtr sürücüsüyle aynı değildi muhtemelen
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
GTR in Bugattiyi geçmesine şaşıran arkadaşlar için GTR ı iyi araştırmalarını öneririm. Bunun dışında Bugattinin super sport otomobiller arasında ciddi hangikapları var. Öncelikle çok çok ağır bir motoru var. Üzerindeki motor volswagenin 8 silindirlik iki motorunun W şeklinde birleşiminden oluşuyor.Yani 16 silindir. Bugun hiçbir supersport otomobil 12 silindirin üzerinde üretilmez.F1 makinelerinde ideal silindir sayısı 8 yada 10 dur. Youtube ta izlerseniz Bugattiden daha az güç üreten birçok arabanın bugattiyi geçebildiğini görebilirsiniz. Son sürat başka bişey. Nissan GTR Ferrari dahil birçok markanın otoyol kabusudur modifiyeye çok açıktır ve bu amaçla üretilir.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben de daha H2R'ın hızlı gdeceğini sanıyordum ama gidemiyor çünkü teorik olarak 326 BG'lik H2R biraz standartın üzerinde bir motosiklet olan 210 BG 'lik H2'den sadece %15 daha hızlı gidebilir. Ağırlığı ve aerodinamiği eşit varsayarsak gücün hıza etkisi küp kökü ile doğru orantılıdır. Bu iki motorun güç oranı 1.55 kadar. Bunların asıl olayı torklarında. Mesela R1M ile kıyaslarsak R1M 200 BG güce ve 112.4 Nm torka sahipken, H2'deki tork 133.5 Nm, H2R'da ise 165 Nm. O yüzden aynı yarışı R1M yapsa belki o da 200 mil'i yakalayacaktı ama önceden yiyeceği farktan dolayı asla yetişemeyecekti. Bu sayede H2R 1350 BG'lik GTR'dan bile önce çıkabiliyor ama sonra güç farkına yeniliyor. Bir de bunlar aslında güçlü ama biraz ağır motorlar. H2 238 kg, rakibi R1M 200 kg. Eminim kalkış yapsalar birçok motor H2'yi geçebilir, hatta mesela 1285 cc 190 kg'lık Panigale 1299 muhtemelen kallkışta H2'ye fark atacaktır.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
GTR'ın aerodinamiği Bugatti'den daha mı iyi ? :)

Bugatti 268 mil, yaklaşık 430 km/h hız yapıyor. Dünya rekoru elinde, GTR kim ? Modifiyeli şahin kalır yanında.

Evet iyi, Nissan GTR şuan dünya'da seri üretimde olan en iyi aerodinamiğe sahip araçtır ve stock bir GTR stock bir Bugatti Veyron'u drag yarışlarında geçebiliyor, bununda sebebi tamam Bugatti dünyanın en hızlı arabası ama en seri değil :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------

Neden 700+ hp turbo hayabusayı hesaba katmıyorsun? Yiyorsa stock gtr geçsin stock h2r'yi. Elmayla armut karşılaştırılmaz. Orjinali bozulmuş araç benim için bir anlam ifade etmiyor :cat:

Olur hocam orjinal bir AMG'de pek ala bir R1'i geçebiliyor :)

 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Olay tamamen Güç&ağırlık oranıyla ilgili. Birde aerodinamik diyelim.

Bugatti Veyrona bakmayın. Güçlü ama bir o kadarda ağır bir araç(Yaklaşık 2000kg) Adı var sadece. Yoksa pistlerde onu tokatlayacak araba çok dur. :)

Bende şu almanların yaptığı golf'a hayranım. Gerçekten 4 silindir bir araçtan alınabilecek performansı dibine kadar alıyorlar.
Bu araçta bire bir güç ağırlık oranı yakalamışlar.(1150HP&1120KG :cyclopsan)

Burada ise R1 ile rolling yapıyor.
Stok R1 için haksızlık olmuş biraz.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Evet iyi, Nissan GTR şuan dünya'da seri üretimde olan en iyi aerodinamiğe sahip araçtır ve stock bir GTR stock bir Bugatti Veyron'u drag yarışlarında geçebiliyor, bununda sebebi tamam Bugatti dünyanın en hızlı arabası ama en seri değil :)

https://www.youtube.com/watch?v=s8O5ncJWWao

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------



Olur hocam orjinal bir AMG'de pek ala bir R1'i geçebiliyor :)

https://www.youtube.com/watch?v=KzcIieBjJFI

Bu video'da ne GTR stock ne de iki araç aynı profesyonellikle kişiler tarafından kullanılıyor.

Stock gtr, Stock Bugattiyi geçemez, 0-60 mil hızlanmada ve 1/4 mil dragta daha geride kalır.

Altı üstü oynanmış arabalar ile kıyaslamak pek mantıklı değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst