Ben de daha H2R'ın hızlı gdeceğini sanıyordum ama gidemiyor çünkü teorik olarak 326 BG'lik H2R biraz standartın üzerinde bir motosiklet olan 210 BG 'lik H2'den sadece %15 daha hızlı gidebilir. Ağırlığı ve aerodinamiği eşit varsayarsak gücün hıza etkisi küp kökü ile doğru orantılıdır. Bu iki motorun güç oranı 1.55 kadar. Bunların asıl olayı torklarında. Mesela R1M ile kıyaslarsak R1M 200 BG güce ve 112.4 Nm torka sahipken, H2'deki tork 133.5 Nm, H2R'da ise 165 Nm. O yüzden aynı yarışı R1M yapsa belki o da 200 mil'i yakalayacaktı ama önceden yiyeceği farktan dolayı asla yetişemeyecekti. Bu sayede H2R 1350 BG'lik GTR'dan bile önce çıkabiliyor ama sonra güç farkına yeniliyor. Bir de bunlar aslında güçlü ama biraz ağır motorlar. H2 238 kg, rakibi R1M 200 kg. Eminim kalkış yapsalar birçok motor H2'yi geçebilir, hatta mesela 1285 cc 190 kg'lık Panigale 1299 muhtemelen kallkışta H2'ye fark atacaktır.