- Katılım
- 26 Tem 2008
- Mesajlar
- 2,258
Şuna takıldım..Bu adam SALAK kelimesini ne kadar çok kullanıyor?....
Çocukluktan kalan bir anısı, yarası falan mı var acaba?... :queen:
salak okan salak okan! salakokansalakokan
Şuna takıldım..Bu adam SALAK kelimesini ne kadar çok kullanıyor?....
Çocukluktan kalan bir anısı, yarası falan mı var acaba?... :queen:
salak okan salak okan! salakokansalakokan
salak okan salak okan! salakokansalakokan