- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Bir arkadaş olarak o programını şimdi hatırladım..Evet o konuda hakkını yemeyeyim programı ben izlememiştim ama sonradan internetten bakmıştım..
Demek istediğim rutin olarak mesela 2 ayda bir veya 5 programda bir veya ne bileyim işte mühim olan mümkün mertebe çok miktara oralar çıkabilmek..Şahsen bir başvurum olmadığı için bu tür başvurulara da ne tepk veriyor bilemiyorum haliyle..
Zaten Okan'ı yargılamak değil esas gayem..Adam zaten takdir ettiğim bir kişi belirttiğim gibi..
Sadece daha fazlasını istemiştim..Daha fazlası her zaman gerekli diye düşündüğümden..
Demek istediğim rutin olarak mesela 2 ayda bir veya 5 programda bir veya ne bileyim işte mühim olan mümkün mertebe çok miktara oralar çıkabilmek..Şahsen bir başvurum olmadığı için bu tür başvurulara da ne tepk veriyor bilemiyorum haliyle..
Zaten Okan'ı yargılamak değil esas gayem..Adam zaten takdir ettiğim bir kişi belirttiğim gibi..
Sadece daha fazlasını istemiştim..Daha fazlası her zaman gerekli diye düşündüğümden..