off offfff :(

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Yav bi motoruma kavuşamadım ya bugun 4 gün oldu uykularım kaçıyor artık.:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
olabilir aslında iyi fikir :) 2 gün daha sürecek sanırım bu süreç adam ruhsatı alıcak muayneye sokucak üfffff vallaha gına geldi ya :(
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben de yıllar önce aldığım bir motorda plaka sacı kalmamış diye 1 hafta geç çıktım trafiğe.
seni çok iyi anlıyorum :)
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
2 aymı :) ben de aylardır bekliyorum ama iş aydan güne düşünce günler geçmiyor.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
valla bende uyuyamyıordum...gece yatarken çıkarmaya çalış aklından sabaha kadar benim gibi sürünürsün yoksa
ama zor ulaştığın herşey sana dahada keyif verir..
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
ben okula gidemez oldum be motor sevdasına.sabaha kadar motor ilanlarına bakıyorum, akşama kadar da uyuyorum :D
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sabır...

Daha sonra gülümseyerek hatırlarsın bu günleri.:wiinkk:
 
Katılım
31 Eki 2011
Mesajlar
37
Yahu bende daha yolun başındayım. Kursa kayıt oldum. Sınav zımbırtıları 10 Aralık yazılı 1 ay sonra da sanırım direksiyon. Ehliyeti elime almam sanırım Şubat. Eh işte nasip kısmet hayırlısı inşallah. İşte deprem sel vs. doğal afet olmazsa şu hayatta motora binmeden gitmeyiz herhal(Tabiki ölüm varsa bunlarada gerek yok)! Yok yok abartmıyorum. Bakalım sabredecez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst