Yahu bende daha yolun başındayım. Kursa kayıt oldum. Sınav zımbırtıları 10 Aralık yazılı 1 ay sonra da sanırım direksiyon. Ehliyeti elime almam sanırım Şubat. Eh işte nasip kısmet hayırlısı inşallah. İşte deprem sel vs. doğal afet olmazsa şu hayatta motora binmeden gitmeyiz herhal(Tabiki ölüm varsa bunlarada gerek yok)! Yok yok abartmıyorum. Bakalım sabredecez.