notere sevinirken sigortadan yedik

Katılım
10 Ağu 2008
Mesajlar
36
Motosikletimi 2 ay önce axa sigortadan (5 gün gecikme ücreti dahil) 35 tl ye yaptırdım, ama serbest piyasa olduğu için sigorta şirketlerinin ücretleri birbirlerini tutmadığı gibi çok fahiş ücretler karşımıza çıkıyor. Bu yüzden araştırmadan sigorta yapmamak lazım.
Sigorta yaptırdığım yer İstanbul seyrantepede ki "ispar iş merkezi" o semte yakın olanlar için adres vereyim dedim...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende 75 tl demişti anadolu sigorta kaç allianz poliçe yaptı 41 tl.sigortacım senelerdir aynı ama fiyatlarda farklılık olabiliyor diyor.birde reno mais te fiyatlar baya uygun.anadolu yakasında çok yerde fiyatlar düşük.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
senin bahsettiğin vergisi olabilir kardeş senelik ödediğin.. 2000 model 2000 motor bir lagunayı 135tlye sigortalatmıştık.. verdiğin fiyatlar çok yüksek..

Fiyatları ben vermedim.... :bounce::bounce::bounce:
Konumuz vergi değil sigorta.... :wiinkk::cat::cat:
Lagunayı 135 liraya sigortalattım diyorsun.... İmkansız... :cat::cat::cat:
Bence git bir poliçeni kontrol ettir.... Sahte olmasın... :cat::cat::cat:

Bilgisayardan baktığımda en düşük araç sınıfında idi aracım... 1994 model ve 1600cc....

Dediğim gibi naylon poliçe olmasın aman..Bir kontrol ettir sen... :cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Yarın 2 tane motosikleti üzerime alacağım. Eğer böyle bir durum varsa yandık :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçen hafta ben yaptırdım sigorta 90 TL geçen sene %40 cezalı ödediğim için bu sene %20 cezalı ödedim artık sigorta primlerinde aracın bağlı olduğu il ve araç sahibinin yaşıda risk olarak gözönünde bulunduruluyormuş. benim aldığım en ucuz fiyat aksigortadaydı onu aldm. yoksa 130 150 190 lar havada uçuşuyordu :d bu plaka olayına kafayı taktım plakayı 25 yaptırcam :p 700 liraya yakın para harcadım ama hala motorumun eksikleri var. Kırılan plakayı bastırıcam daha :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
yakında insanlar plaka ruhsat çıkarmadan motorlara binmeye başlarsa hiç şaşırmayacağım
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
hangi firma? gidip yarın sorucam :)

Yalova da Oba turizm in bünyesinde Başol haraç sigortacılık.ergo isviçre sigorta.Kasım bey e selamımı söyleyin işinizi halleder.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 ----------

megan kac model ybr kac model

megan 1999 model
yamaha city 2009 model

yaptırdığım sigorta : başol haraç sigortacılık yalova
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, özellikle yazdım yukarıda..

İzmirde, Kırklarelide, Diyarbakırda, Cartta Curttaki arkadaşların sigorta masraflarının 30 lira seviyelerinde olması gayet normal!!

ISTANBUL pahalı. Otomobillerde de durum böyle. Aynı otomobil istanbul plakalıysa 2 katı sigorta masrafı oluyor..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaşlar, özellikle yazdım yukarıda..

İzmirde, Kırklarelide, Diyarbakırda, Cartta Curttaki arkadaşların sigorta masraflarının 30 lira seviyelerinde olması gayet normal!!

ISTANBUL pahalı. Otomobillerde de durum böyle. Aynı otomobil istanbul plakalıysa 2 katı sigorta masrafı oluyor..


otomobilimin plakası 34......yani istanbul plaka. 1999 model 135 TL Ödedim.
motosıklet ise 77..... yani yalova plaka 2009 model ve ödediğim ücret 23 TL .Sigortacılar arasında inanılmaz fiyat farklılıkları var.İyıce arastırın sorun soruşturun varsa tanıdık bildik ona yaptırın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sigorta şirketleri arasında fark var ancak asıl fark şehirlerden oluyor. Türkiye Sigorta Şirketleri Birliği bir tarife yayınlıyor. Sigota şirketleri buna bağlı almak zorunda değil ama yaklaşık olarak bu tarife üzerinden gidiyorlar. Buna göre mesela Balıkesir'de motosiklet sigortası 25 TL, İstanbulda ise 131 TL. Merak edenler için tam liste http://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/tarife.xls
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
Fiyatları ben vermedim.... :bounce::bounce::bounce:
Konumuz vergi değil sigorta.... :wiinkk::cat::cat:
Lagunayı 135 liraya sigortalattım diyorsun.... İmkansız... :cat::cat::cat:
Bence git bir poliçeni kontrol ettir.... Sahte olmasın... :cat::cat::cat:

Bilgisayardan baktığımda en düşük araç sınıfında idi aracım... 1994 model ve 1600cc....

Dediğim gibi naylon poliçe olmasın aman..Bir kontrol ettir sen... :cat::cat::cat::cat:

kardeşim yalan mı söylüycem. 2000 model pirivilage 2000 motor 16W laguna. sigrtalattık 135tl. az mı buldun çok mu?
hiç bir şekilde yalan dolan veya sahtelik söz konusu değil sigortadan sonra trafikte işlemleri hallettirdik(motosikletim için)
hiç bi resmi işlem nayllon poliçe üzerinden yapılmaz:bounce::farao:
sen sigortacını kontrol ettir ne dersin:bounce::bounce::cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar istanbul plakalalı araçlarda sigorta fiyatları fazlaymış durum bu
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
11
Merhaba,
Trafik sigortalarında devtetin serbest bıraktığı oran % 15 . Sigorta şirketi bunu aşağıda çekebilir yukarı da. Plakanın 34 veya başka olması poliçeyi risk faktöründen dolayı etkiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst