- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,152
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar yaww bu fuarda motorsiklet net standı dolu herkez harıl harıl stıkırlarını aldı ama niye kise yakasına takmadı..kim kimdir bakındım hemde 2 gün peşpeşe gittim cook az 1 veya 2 kişide gördüm yakasına takmış..niye yaww niye takmıyor kimse..:cherry: :queen: :farao: