niye takmıyorsunuz....?

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaşlar yaww bu fuarda motorsiklet net standı dolu herkez harıl harıl stıkırlarını aldı ama niye kise yakasına takmadı..kim kimdir bakındım hemde 2 gün peşpeşe gittim cook az 1 veya 2 kişide gördüm yakasına takmış..niye yaww niye takmıyor kimse..:cherry: :queen: :farao:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vEDAT dostum ben yakakartını takanlardanım ayrıcada motorumda matasiklet.net arması var yaaa
birde bizimgibi motor delilerini fuarda sabit bulman cok
herkezi tanımak istiyorsan toplantılarımızı takip etmelisin
bu arada sana katıldığım bir konu var o da fuarın önündeki bütün motorlar bizim olmasına ramen bende ve tümerde site ile arması vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst