- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 774
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 1 aya yakın süren mücadele sonunda Antaresten kazandığım Ninja motosikletimi teslim. Aldım almasına da akü boşmuş akü şarj edecek yer aradım benzin aradım vs 2 saat sonra binebildim eve getirdim ve fotolarını çektim. Plaka ruhsat halloldu ama henüz takmadım heyecandan akşam takarım...
Makina bence göz dolduran bir yapıda bakışları üzerine çekiyor. Çok sakin kullanıyorum malum rodaj, ama oldukça seri geldi bana.
Yalnız arkadaşlar motor sanki çok ısınıyor, bunun nedeni nedir, yan grenajlar bile sıcacık oldu, hararet de ortanın üstündeydi 3-5 kmlik yolda. Suyuna nereden bakabilirim radyatörün. Yağ ışığı yanmıyor ama yağına da baktırmam gerekli mi?
Makina bence göz dolduran bir yapıda bakışları üzerine çekiyor. Çok sakin kullanıyorum malum rodaj, ama oldukça seri geldi bana.
Yalnız arkadaşlar motor sanki çok ısınıyor, bunun nedeni nedir, yan grenajlar bile sıcacık oldu, hararet de ortanın üstündeydi 3-5 kmlik yolda. Suyuna nereden bakabilirim radyatörün. Yağ ışığı yanmıyor ama yağına da baktırmam gerekli mi?