- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
- Konu Yazar
- #1
2 Arkadaş arabada ben motorla Orhaneli'ye gitmeye karar veredik yolların güzelliğinden dolayı, ve gittik. Bence çok güzel bir gezi oldu ve ayrıca çok güzel bir vidyo oldu. Birkaç küçük küfür dışında,, hafif manyaktır
:queen:
http://www.livevideo.com/video/702C3D6109FB42D894B304622DC5C9AF/ninja250r-merc-b170-at-orhan.aspx
İyi seyirler, yorumlarınızı bekliyorum, (karalama olmasın lutfen tamamen eğlencesine çekilmiş bir vidyodur).
http://www.livevideo.com/video/702C3D6109FB42D894B304622DC5C9AF/ninja250r-merc-b170-at-orhan.aspx
İyi seyirler, yorumlarınızı bekliyorum, (karalama olmasın lutfen tamamen eğlencesine çekilmiş bir vidyodur).