Ninja250R,MercedesB170, Orhaneli Yolu

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
otomobildeki arkadaşlar emnıyet kemerlerını takmamışlar.Kendılerıne hatırlatma yaparsın umarım bı dahakı sefere ıhmallerı ıle ılgılı.

Duzeltme yapıyorum... yanlış gormusum kusura bakmayın. emnıyet kemerlerı takılı en azından surucununkı.
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Yahu dikkat ettimde Ninja 250 R'ın arka lastik hakkaten ince gözüküyor :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
otomobildeki arkadaşlar emnıyet kemerlerını takmamışlar.Kendılerıne hatırlatma yaparsın umarım bı dahakı sefere ıhmallerı ıle ılgılı.

Duzeltme yapıyorum... yanlış gormusum kusura bakmayın. emnıyet kemerlerı takılı en azından surucununkı.

onlar takarlar, takmazlarsa ben kendim uyarırım onları direk. Olsa motorda bile takarım :D

Yahu dikkat ettimde Ninja 250 R'ın arka lastik hakkaten ince gözüküyor :p

Seside çok güzel geliyor ama :D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel gezi olmuş hocam tebrikler. kıyafetler tamadır, motosiklette canavar maşallah ama yanlış anlamazsan birşey dikkat çekti her iki yöne de virajlarda çok içeri kaçıyorsun sanki. hele 2. dakikanın sonlarında bir sol virajda baya sola geçtin korktum sanırım motosikletin acemiliği olsa gerek alıştıkça daha iyi ve güvenli kullanırsın
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
motor güzel gezide öyle keşke yanyana bir kalkışını falan çekseydiniz
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
oturuş pozisyonu cok dik gibi geldi....:silent:

biraz benim dik oturmamdan birazda oturusun cidden dik olması var.

Boyum 1.80, kilo da 80, ama oturus pozisyonu ciddi anlamda sportif değil bence, gele cbr 600 den sonra f650 ye binmiş gibi oluyorum.
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
abi bence cok güsel motor,,motor rengi kıyafet rengi filan bittim yani:cat:

evt biras dik oturus pozisyonu var gibide nayeti 250 lik..hele bide ninja 600 r stickırı yapistir sahane olu(sticker böle miyazilio bilmiom:cherry:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Vizörünü her zaman kapalı tutmalısın bence...Çakıl böcek vs. girsin istemessin yolda giderken :wiinkk:
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
bi jandarma muabbetidir gidiyo walla :)
ninja sandığım kadar iri değilmiş ayrıca lastiklerde ince gibi geldi bana... ama ses güzel..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
babalar yaaa, motosiklet sürücüsü kadar itinalı olsaydınız keşke dicem ama arabadakiler bence baba parasına çok dalmışlar da boğulacaklar gibi. şöför ayak ayak üstüne atsaymış keşke... çünkü bir tek o kalmış...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
o degilde arabada calan sarkı varya hani ülker türkiyeye yaptı o sarkının arabada calanın adı ne bilen warmı :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
biraz benim dik oturmamdan birazda oturusun cidden dik olması var.

Boyum 1.80, kilo da 80, ama oturus pozisyonu ciddi anlamda sportif değil bence, gele cbr 600 den sonra f650 ye binmiş gibi oluyorum.

olm niye korkuyon viraja geldimi yatsana:p:pkorkma len bi daha yatirmazsin motoru korkma virajda serbest birak kendini yat boylu boyunca:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
İyi gezmişsin ama dikkatet öpleden sonra o asfalt erir genelde..
Yağ havuzuna dönüşür ben 2 hafta önce sabah iyi gittim ama öğleden sonra dönüşü:(
 
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
26
ninjanın sesini gercekte hiç duymadım ama hyo dan güsel gelio bilgsayar ortamında ya aslında tekrar büyük bişi alacama zzr 250 yada ninja flnmı alsamki
gezi güsel olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst