Niğde Çamardı Aladağ Kamp Raporu (18-22 Ağustos 2016)

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hamok kamplarına devam ediyor...
2016 Ağustos için düşündüğümüz yer, serinlik arayışı kamp yeri arayışıyla denkleşince Aladağlar oldu. Kamp yaptığımız mekan 1500 mt. rakıma sahip, Aladağlar'ın zirvelerinden Demirkazık manzaralıydı.

Bu kampa motosikletimle gidemedim. Sebep tabii ki aile. Hepbirlikte kamp yapmaya karar vermiştik. Aynen bizim Karacadı'yı yükledik bi güzel.



Lakin herşey istediğin gibi gidemeyebiliyor. Kızım Emel arabaya binmek üzereyken fenalaşınca hastanenin yolunu tuttuk.



Planladığımız hareket saatinden 3,5 saat sonra yollardaydık. Toroslar'ın eşsiz manzarası eşliğinde Pozantı istikametine sürdük.





Otoyoldan çıkıp Çamardı yoluna girdik.





Yükseldikçe ağaçların azaldığını farkettik.



Çamardı'ndayız. Güzel sürpriz. İki kızımız Nesli ve Fulya'yı molada yakaladık.









Ve birlikte yol yapmayı kararlaştırdığımız Güntekin'leri de.



Hepbirlikte kamp alanına sürdük.





Kamp alanı şenlenmeye başlamış bile. İstanbul'dan sevgili Berk ve



Arkadaşı Elif kamp alanında karşılıyorlar bizi.



Kurulu çadır da var. Bu çadır Mustafa Ulutaş ve arkadaşı Esra'ya ait.



Zaten buradalarmış.



Şirin şımarık...



Tesisin resepsiyonu.





Evet, çadırlarımızı kuralım.



Derken, erken gelen arkadaşımız Mersin'den Aykut Alkan yanımızda bitiveriyor. (Ailesi ile gelmiş)



Meyve ağaçları eşliğinde Demirkazık Zirvesi.



Minik Nisan'ın keyifi yerinde.



Gölgede dinlenme saati.



Meyvelerin hatrını sorma saati.



Muhteşem görünüyor.















Aladağlar ala rengine bürünmeye başladı.



Bizim otağ tamam.



Meyveler hamil.







Daha da kızardı.



Ve akşam yemeği.



Mehtap varken de bir başka güzel.



Oldukça soğuk olmasına rağmen ortam sıcacık.



13-15 kadr mevcudumuz var. Bugün kampın ilk günü. Keyifliydik oldukça.



Cuma Sabah...
Çadır komşum Mustafa.



Sabah kahvemizi içelim.















Ve sürpriz. Rusya'dan geldiğini bilmediğim sevgili Yunus kampımıza iştirak ediyor.



Özer'le birlikte gelmişler.



Bu arada gani gani kahvaltılıkların yanında nefis pastalar da var masalarda. (Kampa hanımla gelmenin avantajları)



Ve büyük buluşma. M.T'den iyi tanışan ama hiç yüzyüze gelmemiş iki arkadaş, Berk ve Yunus Hamok kampında biraraya gelip yüzyüze tanıştılar.







Teşekkürler Fulya.







İskenderun'dan Ercüment Hoca.



Oğluyla birlikte Xmax'a atlayıp gelmişler kampımıza.





Gölgelik lazım.











İstanbul'dan Şener ve ailesi kampımıza intikal ettiler.





Ali Mete genç adam olmuş maşallah.



-Yardım lazım mı hocam ?



Kuralım evet.



Dedim, Ali Mete koca adam olmuş. Yakında bu işleri babaya bırakmayacak.





Alanya'dan Ersin,



Fatih,



Ve Zafer geldiler.



Özlemişiz...



20 yıl sonra bu fotograf ne değerli olur ama...(Benim arşivde orijinalini bulabilirsiniz)



Toparlandık. Alabalık çiftliğine gidiyoruz.



Tam giderken Adana'dan Murat ve kızı geliyor.



Ve İstanbul'dan Çetin ile,



Rıza Kaptan tam zamanında yetişiyorlar.



Ayaküstü kısa bir hoşbeşten sonra...





Çiftliğe gidiyoruz. Orada da güzel sürprizler var. Sevgili İpekçi'ler, Ali, Serdar ve Merih, kamp yerine intikalden önce burada durup soluklanmayı düşünmüşler.







Bize hazırlanan masaya geçiyoruz.







Hatıra...



Testiyle su doldurmanın orijinali.







Su buzzz...İki dakikadan fazla kalamadım içinde.









800 km. enerjiyi atmaya yetmemiş.



Aman diyim Kaptan'ım...







Ve balıklarımız geldi.



Tam bu esnada Balıkesir'den Devrim ailesiyle ve İzmir'den Ateş bizden habersiz tesise geldiler. Bu daha da güzel oldu.









HAsret gideriyoruz önce.





Yemek sonrası Dokuzgöz Alabalık Tesisi'nden çay ikramı.



Kamp alanına dönüyoruz.





Kamp alanının otoparkı motosikletlerimize dar geldi.



Güzel bir sürpriz daha... Antalya'dan sevgili Adil sessiz sedasız kampımıza geldi. Bu güzel sürprize sevindik elbette.

 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Aladağlar'da bir gün batımı.





Kurulsun çadırlar, şişsin matlar...







İkinci günün akşamını yaşayacağız hepbirlikte.







Biraz daha küçüğünü bulsaydın ya Nesli. Düşersin maazallah...











Akşam sohbetleri çok keyiflidir kamplarda.









Ve güzel bir sürpriz daha. Antalya'dan MEhmet Karakaya geç saatte kampımıza katıldı.



Güzel muhabbet ortamından kareler.











Geceyarısı cıvarları.













Çok keyifliydik çook...





Halay olmazsa olmazımız.















Soluklanma yeter. Devam...









Ertesi sabah (Cumartesi)
Güne merhaba...



Serin havada sabah yürüyüşü.



Günaydın beyler.



Güneşin doğuşu muhteşem ışık oyunlarını beraberinde getiriyor.





Kahvaltı saati.





Güzel fikir aslında. (Ben de mi yapsam ki ?)



Günaydın...



Yunus'um, Sibirya'dan sonra buranın sabah soğuğu sana tın geliyordur herhalde. Günaydın.



Kamp uyanmaya başladı.



Sabaha karşı İskenderun'dan arkadaşlarımız gelmişler, hoşgelmişler.



Herkes kahvaltı telaşında.







Serdar'ın ilk çadır deneyimi.
-Rahat oldu mu bari Serdar'ım ?



















Bıyık Abüüü...(Sabaha karşı gelen ekiple gelmiş)



Günaydınlar efem...



Hararetli kucaklaşmalar. Yılda birkaç kez buluşmak yetmiyor bizlere.











Bozkırın gündüz sıcak havası etkilemeye başladı. İpekçi serin gölgeyi bulmuş.





Tuvalet sırası...



Kahvaltı sofrası değil, ziyafet resmen.



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



Belli ki çok acıkmış.



Helal size...



MuMi,



Üstelik bu kampa anne-babasını da getirdi.
-Hoşgeldiniz efem.





Dostlarla birlikte olmak gibisi var mı !



Yardım lazım mı MuMi ?



Minikler de keyifli.



Çaya geeel...



Ceviz isteyen ?



Mersin'den arkadaşlarımız geldi.



Adana'dan Güney Hoca, Mersin'den yeni üyemiz Bülent Ay...



Sevgili Devrim Ayvalık'ın o çok beğendiğimiz meşhur sakızlı, tahinli kurabiyelerinden getirmiş.



Ve kendi işletmesi Kidalyo Hotel için yaptırdığı hatıra sabunlarından...



O ne Ali Mete ? Allah bilir hangi dinazoru avlayıp etini kemiğinden ayırmış.



Ve Adana'dan Mehmet Çulcu...



Çulcu, İstanbul'dan Adana'ya gelen, Rıza Kaptan'ın eşi Güler Hanım'ı kamp yerine getirmiş.







Eşe hararetli karşılama (İki gündür ayrılar)



Mersin-Adana otağ...





Gedik'ler.



İşte bu iyi oldu.





Vay vay vay...Akşama yapacağımız mangal için malzeme geldi. Sevgili İpekçi'nin bilmem kaç hayvandan alınan ve özenle seçtiği 22 kğ. et.



Malzemeleri taşıma işini Uğur üstlenmişti. Teşekkürler Uğur'um. Hoşgeldin.





Çiğ bile yenir.



Nazo fıstığa kavuştu.



Daha neler...





Adana'dan arkadaşımız Erhan kampımızda.









Kuşbaşı hazırlanıyor.







Kıymalar gani.





Arkadaşlarımız işlerinin ehli.





Rek-lam-laaarrr...



Ama babacıım...





Güney Hoca motosiklet sürüş eğitimlerinden sonra şişleme eğitimine soyundu.





İpekçi tam bir maestro gibi yönetiyor masayı.



 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Adana'dan sevgili Hasan ve,



Ahmet aileleriyle kampımızdalar.





Şişleme bitmek üzere.









Evsahibi konumundaki arılar da sebeplenecek tabii.





Bu arada ben künefelere başladım.
Fıstıklı künefe özel sipariş.











Devrim bana yardımcı.







Dışarıda da yedek yardımcılar beklemekte.





Ve mangallar ateşlendi.





Ersin Ağabey av peşinde. (Umarım göreceğiz bu fotoları.)





Ateş mi bastı Ahmet'im ?



Takım ruhu.











Zerzavat tamam.



Ekmekler soslanmış,



Domates biber hazır.

















Aladağlar'da bir günü daha bitirmek üzereyiz. Yine kızıla boyandı dağlar.











Ve malzemeler mangalla buluştu.

















Şişler sıraya...











Bir kebapçı ustalığıyla.



Nihayet Musti.







Adeta panayır yeri.



Eline yakışıyor doktorum.



Mangal virtüözü Ali.





Kebaplar masalarla buluşmaya başladı.
Afiyet olsun.





Kurt Ali'nin kardeşi ve arkadaşları. Geç te olsa ziyafete yetiştiler.







Maestro yönetmeye devam ediyor.







Sanırım herkes doydu.













Sıra bize geldi.









Sevgili Bülent'in on parmağında on marifet var. Akordeondan yayılan nağmelere, eşiyle birlikte yaptığı düet ayrı bir tat kattı.
Ellerine sağlık Bülent'çim.



 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Son parti kebaplar.



Sevgili Savaş uzun bir tur sonrası kampımıza dahil oldu.
Savaş'ım, hoşgeldin.







Ve sahne bende.
İki tepsiyi aynı anda pişireceğim.



Arkadaşları etrafımda toplayaraktan,



Künefemize sevgimizi kataraktan...
Sevgi ile yoğrulmuş künefe lezzetli olur.



Önce özel sipariş.



Altları tamam. Atacağım.



Önce ufaklık,



Sonra büyük tepsi.



Hooop...



İşlem tamam.



Servis zamanı.



Az kaldı.



Hadi afiyet olsun.









Ertesi sabahki yolculuk düşünülünce erken yatmanın daha evla olacağına kanaat getirip çadırımıza çekiliyoruz.



Ertesi sabah (Pazar)
Herkese günaydınlar...





Henüz güneş doğmamış.





Adil erkenden hazırlanmış.





Kapımızın en uzak mesafe katılımcısı Devrim, Ayvalık'a dönecek.



Gündoğumunda ışık oyunları.



İyice uyandık.









Bu arada toparlanmalar da devam ediyor.







Yolculuk psikolojisiyle ayaküstü kahvaltı.





Hazırız mıyız ?



Alanya'lı arkadaşlarımızı yolcu ediyoruz.









Yolculuk kahvaltısı.



Yolunuz,



Açık olsun arkadaşlar.



Bizim kahvaltı henüz hazır değil.







Güle güle gençler...



Minikler son ana kadar arkadaşlıklarının keyifini çıkarıyorlar.





Vedalaşmalar iyidir. Bir sonraki buluşmanın başlangıcını oluştururlar.





Adana Mersin ekibiyle vedalaşıyoruz.





















Her kamp sonrası ulvi görevimiz.
Her ne kadar kamp yerine temizlik parası dahil ücret ödediysek te biz yine de görevimizi eksiksiz yerine getirmeye çalışıyoruz.



Bu iş te tamam.



Ufaktan hareketleniyoruz.
Vedalaşmalar artıyor.

























Fuat'ım, dana mı kestin ne yaptın ?



Herkesin,



Yolu,



Açık olsun...







Ve inanılmaz güzel bir sürpriz.
Kayseri'den arkadaşımız, ilk Aladağlar'da birlikte yol yaptığımız, 5 yıldır görmediğimiz Nurettin Özcan çıkageliyor.



Çok sevindim doğrusu. Zira Nurettin iki yıl önce bir dağ tırmanışında düşüp kötü bir kaza atlattı. O zamandan beri alımızdan çıkmamıştı. Allaha şükür sapasağlam karşımızda.
Ayaküstü de olsa kısaca bir hasret giderme operasyonu oldu.



Yolcu yolunda gerek diyerek,



9 motosiklet, iki araba birlikte yolalmak üzere hareketleniyoruz.











Hemen çıkışta yakıt ikmali.



Ve yoldayız.











İlk molamız Mıstık Usta'da.





Burada cep telefonu devreye giriyor. Makinanın şarjı bitti.





Diğer arkadaşlar yetişti.





İpekçi fena terlemiş. Çukurova'nın sıcağı fena.



Ercü mola yerinden erken ayrılıyor.



Yoruldun mu Ali'm ?



Hareketleniyoruz. Bir sonraki mola yerimiz Erzin Opet. Orada vedalaşacağız.





Sıkıcı otoyoldayız.









Ve Erzin...



Bu mola yeri veda noktası olmasının yanında dondurma molası yeri olarak ta anılabilir.











Toparlanıyoruz.



Veda sahnesi



Bu noktadan sonra İskenderun'a geçen arkadaşlar, gazlayarak gidecekler derken serbest sürüş olacağı için burada vedalaşıyoruz.







Herkesin yolu açık olsun.



Dört gün süren bu şahane kamp etkinliğimize katkı sağlayan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürü bir borç bilirim.
Yaklaşık 70-75 kişi, 30 küsür çadır, 35 motosiklet, 15 otomobil katılımıyla gerçekleşti kampımız.

Kamp yeri sahibinin olumsuz tutumları ve saçma sapan uygulmalarına rağmen arkadaşlarımızla keyifli bir kamp geçirdik.

Bu arada, Aladağ Kamping'i hiçbir motosikletçi arkadaşıma önermiyorum...::angry2::

Bir sonraki kampta görüşmek üzere, sağlıcakla kalın.:cat:

Sevgiyle...:)



Ve Mustafa Kara'nın (Ubuntu) ortamı yansıtan o muhteşem güzellikteki videosunu rapora eklemezsek olmaz di mi ?

 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Çoşkulu bir kamp olmuş,mangallar,etler,birde milli içkimiz ayran:queen::queen: olsa tadından yenmezdi
Niğde Çamardı'nda Karakolda Askerlik yaptım,1 senem geçti,halkı hafta içinde olay çıkmazdı lakin hafta sonu mutlaka olay çıkardı:)
Elinize sağlık,hanım kızımıza geçmiş olsun
Bu fotoğraftaki ne?
IMG_4002%20Custom.jpg
[/URL]
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çoşkulu bir kamp olmuş,mangallar,etler,birde milli içkimiz ayran:queen::queen: olsa tadından yenmezdi
Niğde Çamardı'nda Karakolda Askerlik yaptım,1 senem geçti,halkı hafta içinde olay çıkmazdı lakin hafta sonu mutlaka olay çıkardı:)
Elinize sağlık,hanım kızımıza geçmiş olsun
Bu fotoğraftaki ne?
http://i770.photobucket.com/albums/... Kampi 18 21 Agustos 2016/IMG_4002 Custom.jpg[/URL]

Yorumuna ve geçmiş olsun dileğine teşekkürler Fz6 :cat:
Halkıyla çok içiçe olmadığımız için pek birşey görmedik ama, dediğin gibi sinyaller aldık. (Muhtar gelip kamp yeri sahibine otopark için fırça attı. Ve haftasonuydu.:cherry:)
Demek ki haftasonunu antrenman günleri gibi görüyorlar. :)

Devrim'in Ayvalık'tan hediye olarak getirdiği zeytinyağlı doğal sabun. Sağlıklıdır. Kimyasal içermez. :wiinkk:
Genelde zeytinyağı konusunda ileri düzey bölgelerde yapılır. :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine güzel bir kamp ve şahane dostluklar.senin nezdinde tüm arkadaşları kutluyorum sıtkı ağabey.paylaşım için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çok güzel bir gezi olmuş. Dağ kampı gerçekten farklı bir olay. 12-14 ağustos arasında Aladağlar SKY TRAIL ( tırmanma koşusu) için ben de Demirkazıktaydım 1600 metrede dağcılık federasyonunun dağ evinde kamp yaptım. Aşağıdaki fotoğraf 3721 metredeki EMBLER zirvesinde çekildi. 3 saat 10 dakikada tırmandım. Oksijen azlığı beni çok rahatsız etmedi ama 13 kişi irtifa hastalığı sebebiyle bırakmak zorunda kaldı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ekipten Siz, ateş abi, aykut, hasan,musta abi... ve daha pek çok arkadaşla teker çevirmiş şanslı biri olarak imrenerek izledim...

Umarım seneye ben de sizinle olurum :)

sevgilerimle...
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Çok guzel bir etkinlik olmuş. İşletme ile ilgili negibi sorun yaşadınız acaba aladağlar yaşadığım bölgeye oldukça yakın ve 1-2 gün kamp düşünüyorum orada, ama tavsiye etmeyisiniz düşündürdü şimdi beni?
Saygılar.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Valla bu kadar insanı doyurmak kolay iş değil. Ekibin sistemi çok güzel ve iyi organize olmuşsunuz. Siz bu işi biliyorsunuz helal olsun.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Güzel bir etkinlik olmuş elinize sağlık imrendim böyle kalabalık ve zevkli gececeğini bilsem kesinlikle katılırdım
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Maşaallah diyelim de nazarımız değmesin, Anadolu hep böyle zaten. Biz istanbul'da 10 çadır bir araya gelemiyoruz vallahi :)
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Herkez gerçekten o kadar içten ve iyiler ki her hallerinden belli oluyor güzel bir kamp güzel bir arkadaşlık :) maşallah
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Sıtkı Bey tebrik ederim. Yine harika bir gezi ve fotograflar. Muthis bir katilim gerceklesmis.
Bu kamp yeri nerede sorabilir miyim.
Tesekkurler,
Emir
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
Çok güzel ortam, güzel zaman geçirmişsiniz. Ayrıca çok geçmiş olsun. Bu arada kış kampına işler yolunda giderse ismimi yazdırmak istiyorum, şimdiden söyleyeyim abicim :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
yine güzel bir kamp ve şahane dostluklar.senin nezdinde tüm arkadaşları kutluyorum sıtkı ağabey.paylaşım için teşekkürler.:cat:
Çok teşekkürler Bora'cım.:cat:
Selamını ileteceğim. :)

Çok güzel bir gezi olmuş. Dağ kampı gerçekten farklı bir olay. 12-14 ağustos arasında Aladağlar SKY TRAIL ( tırmanma koşusu) için ben de Demirkazıktaydım 1600 metrede dağcılık federasyonunun dağ evinde kamp yaptım. Aşağıdaki fotoğraf 3721 metredeki EMBLER zirvesinde çekildi. 3 saat 10 dakikada tırmandım. Oksijen azlığı beni çok rahatsız etmedi ama 13 kişi irtifa hastalığı sebebiyle bırakmak zorunda kaldı.

Gerçekten çok güzel yerler Kurubuz. Dağlar muhteşem. 6 yıldır Mart Ayında kış kampı yapıyoruz. 3000 mt.de kar üzerine kamp atıyoruz. Bu kampı o mıntıkada yapma fikri grubumuzdaki arkadaşları Aladağlar'la tanıştırmak içindi biraz da. :)
Tebrik ederim seni de. Embler kolay bir zirve değil. :cat:
Güzel mesajına teşekkür ederim. :cat:

Teşekkürler ve selamlar başkanım. Perge'de görüşmek üzere.
Aynen, Perge'de görüşmek üzere Mustafa'm. :)
Yaptığın videoyu tekrar tekrar izliyorum. Ellerine sağlık. :cat:

ekipten Siz, ateş abi, aykut, hasan,musta abi... ve daha pek çok arkadaşla teker çevirmiş şanslı biri olarak imrenerek izledim...

Umarım seneye ben de sizinle olurum :)

sevgilerimle...
Seni aramızda görmek beni mutlu eder sevgili Sencer. :thumleft:
Teşekkürler mesajına. :cat:

Çok guzel bir etkinlik olmuş. İşletme ile ilgili negibi sorun yaşadınız acaba aladağlar yaşadığım bölgeye oldukça yakın ve 1-2 gün kamp düşünüyorum orada, ama tavsiye etmeyisiniz düşündürdü şimdi beni?
Saygılar.
Teşekkürler Turan. :cat:
Kamp yeri dağcılar için kurulmuş. Yabancı dağcılar diyelim. İşletme sahibi üç-beş yabancı dağcıyı rahatsız edeceğimiz konusunda endişelendi sanıyorum ki, ''Yabancı misafirlerim'' deyip durdu. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst