Niğde Çamardı Aladağ Kamp Raporu (18-22 Ağustos 2016)

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
selam olsun bu işi en iyi bilen adama,selam olsun SITKI ABİ'ye,selam olsun bu geziye katılan tüm dostlara,yine kaliteli bir organizasyon,hepinizin yüreğine sağlık,eskişehirden selamlar...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
bütün kampı uyuyarak geçirdik :) şaka bir yana dönüş yolunu baya bir uzatmış olsamda gerçekten çok güzel bir kamptı. Herkese tekrardan teşekkürler.

Alanyaya hamak getiriyorum abi . Araba ile geleceğim bu sefer haberin olsun abi buradan istediğiniz bir şeyler var ise söyleyin yeter bol bol yerimiz var :)

Alanyada görüşmek üzere diyorum ve oradanda Hataya geçtiğimizde muhteşem yemeklerini yerken kendimizi kaybedeceğiz :)

Ayrıca Bora abi dönüşte sana yine bir süpriz yapabilirim , bu sefer seni orada yakalayacağım :)

Tekrardan burayada yazıyım o Yunus Alanyaya gelecek !!!! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Yaa ben nigdeye kampa diye ciktim, kamptan sonra dönüş yolu 5000 km oldu nerden döndüysem artık :D :D
Alanyaya gidecem diye cikarsam donus yolu kac km surer bilemedim şimdi :D
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Valla bu kadar insanı doyurmak kolay iş değil. Ekibin sistemi çok güzel ve iyi organize olmuşsunuz. Siz bu işi biliyorsunuz helal olsun.
Teşekkürler PcKOPaT. :cat:

Kamplarınız çok keyifli oluyor, paylaşım için teşekkür.:cat:
Mesaja ben teşekkür ederim RüzgarSA. :)

Güzel bir etkinlik olmuş elinize sağlık imrendim böyle kalabalık ve zevkli gececeğini bilsem kesinlikle katılırdım
Birdahakine bekleriz tr100a. :cat:

yine çok güzel bir kamp raporu, paylaşım için tebrikler
Teşekkürler Potasyum.:)

Maşaallah diyelim de nazarımız değmesin, Anadolu hep böyle zaten. Biz istanbul'da 10 çadır bir araya gelemiyoruz vallahi :)
Yoruma teşekkürler Olcay. :cat:
Uğraşılırsa oluyor. :)

Herkez gerçekten o kadar içten ve iyiler ki her hallerinden belli oluyor güzel bir kamp güzel bir arkadaşlık :) maşallah
Teşekkürler X-Slim. :thumleft:

Sıtkı Bey tebrik ederim. Yine harika bir gezi ve fotograflar. Muthis bir katilim gerceklesmis.
Bu kamp yeri nerede sorabilir miyim.
Tesekkurler,
Emir
Çok teşekkürler Emir. :cat:
Kamp yeri Niğde Çamardı'nda.:wiinkk:

Çok güzel ortam, güzel zaman geçirmişsiniz. Ayrıca çok geçmiş olsun. Bu arada kış kampına işler yolunda giderse ismimi yazdırmak istiyorum, şimdiden söyleyeyim abicim :)
Geçmiş olsun dileklerine ve güzel mesaja teşekkürler Balamir. :cat:
Elbette bekleriz. :)
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
insanın hiç bitmesin diyeceği türden çok güzel bir gezi olmuş, teşekkürler.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
selam olsun bu işi en iyi bilen adama,selam olsun SITKI ABİ'ye,selam olsun bu geziye katılan tüm dostlara,yine kaliteli bir organizasyon,hepinizin yüreğine sağlık,eskişehirden selamlar...
Mesut Hocam, yine harika, motive edici bir mesaj. Çok teşekkürler. :cat:
Eskişehir'e selamlar. :)

bütün kampı uyuyarak geçirdik :) şaka bir yana dönüş yolunu baya bir uzatmış olsamda gerçekten çok güzel bir kamptı. Herkese tekrardan teşekkürler.

Alanyaya hamak getiriyorum abi . Araba ile geleceğim bu sefer haberin olsun abi buradan istediğiniz bir şeyler var ise söyleyin yeter bol bol yerimiz var :)

Alanyada görüşmek üzere diyorum ve oradanda Hataya geçtiğimizde muhteşem yemeklerini yerken kendimizi kaybedeceğiz :)

Ayrıca Bora abi dönüşte sana yine bir süpriz yapabilirim , bu sefer seni orada yakalayacağım :)

Tekrardan burayada yazıyım o Yunus Alanyaya gelecek !!!! :)
Kampa yaptığınız katkı için benden de sana ve Elif'e teşekkürler.
Gideceğimizde görseydik iyiydi ama uyandırmaya kıyamadım. :)Nasılsa Antalya Kampı'nda görüşürüz diye düşündüm.
Hamak iyi fikir. Bir tur verirsin artık. :cherry:

Evet, o Yunus buraya gelecek...:thumleft:

Yaa ben nigdeye kampa diye ciktim, kamptan sonra dönüş yolu 5000 km oldu nerden döndüysem artık :D :D
Alanyaya gidecem diye cikarsam donus yolu kac km surer bilemedim şimdi :D
Olmadı, geçerken alalım seni. O zaman normal 650 km. olur sana. :cherry:
Kampta görüşmek üzere...:wiinkk:
(Bal var mı bal ? :p)

insanın hiç bitmesin diyeceği türden çok güzel bir gezi olmuş, teşekkürler.
Mesaj için ben teşekkür ederim Avcagatay. :cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Ulen arkadaş verecem ekibe arı sütünü dağa daşa tırmanacaksınız ondan sonra :D
Bal bayramdan sonra geliyor başkanım. Geleneği sürdürelim :D
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ulen arkadaş verecem ekibe arı sütünü dağa daşa tırmanacaksınız ondan sonra :D
Bal bayramdan sonra geliyor başkanım. Geleneği sürdürelim :D

:cherry::cherry:
Gelenek sürmeli elbette Yunus'um. Bal bekliyoruz herzamanki gibi. (Rafting için enerji lazım.:cherry:)
Bu durumda kesin geliyorsun di mi ? :)(Bal kendiliğinden gelemeyeceğine göre...:wiinkk:)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Kızınıza çok geçmiş olsun.
Genel olarak tüm kamplarınız gibi buda harika geçmiş.
Kamp kadar raporda harika; gitmiş kadar oluyor insan.
Ama babacııım pozu harika.
Mustafa kara arkadaşımızın videosu süper olmuş tam bir dostluk klibi yıllarca izlenebilir profosyenelce yapılmış.
Paylaşımınız için teşekkürler bu kampda gün geçirmiş kadar oldum sayeniz de.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
vaaay vay vay vay ben nası görmemişim bu başlığı :mrgreen: muhteşem bir organizasyon olmuş. bütün karelere tek tek baktım ama sen kilo vermişin abi :) berkde pipoyu güzel tüttürmüş
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Kampa yaptığınız katkı için benden de sana ve Elif'e teşekkürler.
Gideceğimizde görseydik iyiydi ama uyandırmaya kıyamadım. :)Nasılsa Antalya Kampı'nda görüşürüz diye düşündüm.
Hamak iyi fikir. Bir tur verirsin artık. :cherry:

Evet, o Yunus buraya gelecek...:thumleft:


Fazladan getireyim abi ne olacak bu sefer araba ileyim :)

vaaay vay vay vay ben nası görmemişim bu başlığı :mrgreen: muhteşem bir organizasyon olmuş. bütün karelere tek tek baktım ama sen kilo vermişin abi :) berkde pipoyu güzel tüttürmüş

aaa sen asıl bu kampa gel yeni pipolarım var artık :)
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
114
İskenderunda yaşayıp Niğdeli biri olarak ağlamak istiyorum. Orada olmak vardı off off içim gitti gerçekten. Süpersiniz. Bu arada Yunus Abi hala senin ekipmanlar çok işime yarıyor tekrar çok teşekkürler :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Kızınıza çok geçmiş olsun.
Genel olarak tüm kamplarınız gibi buda harika geçmiş.
Kamp kadar raporda harika; gitmiş kadar oluyor insan.
Ama babacııım pozu harika.
Mustafa kara arkadaşımızın videosu süper olmuş tam bir dostluk klibi yıllarca izlenebilir profosyenelce yapılmış.
Paylaşımınız için teşekkürler bu kampda gün geçirmiş kadar oldum sayeniz de.
Geçmiş olsun dileğine ve beğenine çok teşekkürler Erkan.:cat:

vaaay vay vay vay ben nası görmemişim bu başlığı :mrgreen: muhteşem bir organizasyon olmuş. bütün karelere tek tek baktım ama sen kilo vermişin abi :) berkde pipoyu güzel tüttürmüş
:)
Evet DKN. Biraz gitti kilolardan. Yetersiz düzeyde tabii. :)
Ne olduysa artık, İpekçi'nin yedek piposuna el koydu Berk. Sevdi de. :cherry:

Fazladan getireyim abi ne olacak bu sefer araba ileyim :)
Sağolasın Berk. :cat: (Şaka yapmıştım. :cherry:)

İskenderunda yaşayıp Niğdeli biri olarak ağlamak istiyorum. Orada olmak vardı off off içim gitti gerçekten. Süpersiniz. Bu arada Yunus Abi hala senin ekipmanlar çok işime yarıyor tekrar çok teşekkürler :)
Teşekkürler Onur. :cat:
İnşallah birdahakine diyelim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst