- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,572
selam olsun bu işi en iyi bilen adama,selam olsun SITKI ABİ'ye,selam olsun bu geziye katılan tüm dostlara,yine kaliteli bir organizasyon,hepinizin yüreğine sağlık,eskişehirden selamlar...
Teşekkürler PcKOPaT. :cat:Valla bu kadar insanı doyurmak kolay iş değil. Ekibin sistemi çok güzel ve iyi organize olmuşsunuz. Siz bu işi biliyorsunuz helal olsun.
Mesaja ben teşekkür ederim RüzgarSA.Kamplarınız çok keyifli oluyor, paylaşım için teşekkür.:cat:
Birdahakine bekleriz tr100a. :cat:Güzel bir etkinlik olmuş elinize sağlık imrendim böyle kalabalık ve zevkli gececeğini bilsem kesinlikle katılırdım
Teşekkürler Potasyum.yine çok güzel bir kamp raporu, paylaşım için tebrikler
Yoruma teşekkürler Olcay. :cat:Maşaallah diyelim de nazarımız değmesin, Anadolu hep böyle zaten. Biz istanbul'da 10 çadır bir araya gelemiyoruz vallahi![]()
Teşekkürler X-Slim. :thumleft:Herkez gerçekten o kadar içten ve iyiler ki her hallerinden belli oluyor güzel bir kamp güzel bir arkadaşlıkmaşallah
Çok teşekkürler Emir. :cat:Sıtkı Bey tebrik ederim. Yine harika bir gezi ve fotograflar. Muthis bir katilim gerceklesmis.
Bu kamp yeri nerede sorabilir miyim.
Tesekkurler,
Emir
Geçmiş olsun dileklerine ve güzel mesaja teşekkürler Balamir. :cat:Çok güzel ortam, güzel zaman geçirmişsiniz. Ayrıca çok geçmiş olsun. Bu arada kış kampına işler yolunda giderse ismimi yazdırmak istiyorum, şimdiden söyleyeyim abicim![]()
Mesut Hocam, yine harika, motive edici bir mesaj. Çok teşekkürler. :cat:selam olsun bu işi en iyi bilen adama,selam olsun SITKI ABİ'ye,selam olsun bu geziye katılan tüm dostlara,yine kaliteli bir organizasyon,hepinizin yüreğine sağlık,eskişehirden selamlar...
Kampa yaptığınız katkı için benden de sana ve Elif'e teşekkürler.bütün kampı uyuyarak geçirdikşaka bir yana dönüş yolunu baya bir uzatmış olsamda gerçekten çok güzel bir kamptı. Herkese tekrardan teşekkürler.
Alanyaya hamak getiriyorum abi . Araba ile geleceğim bu sefer haberin olsun abi buradan istediğiniz bir şeyler var ise söyleyin yeter bol bol yerimiz var![]()
Alanyada görüşmek üzere diyorum ve oradanda Hataya geçtiğimizde muhteşem yemeklerini yerken kendimizi kaybedeceğiz![]()
Ayrıca Bora abi dönüşte sana yine bir süpriz yapabilirim , bu sefer seni orada yakalayacağım![]()
Tekrardan burayada yazıyım o Yunus Alanyaya gelecek !!!!![]()
Olmadı, geçerken alalım seni. O zaman normal 650 km. olur sana. :cherry:Yaa ben nigdeye kampa diye ciktim, kamptan sonra dönüş yolu 5000 km oldu nerden döndüysem artık![]()
![]()
Alanyaya gidecem diye cikarsam donus yolu kac km surer bilemedim şimdi![]()
Mesaj için ben teşekkür ederim Avcagatay. :cat:insanın hiç bitmesin diyeceği türden çok güzel bir gezi olmuş, teşekkürler.
Ulen arkadaş verecem ekibe arı sütünü dağa daşa tırmanacaksınız ondan sonra![]()
Bal bayramdan sonra geliyor başkanım. Geleneği sürdürelim![]()
Kampa yaptığınız katkı için benden de sana ve Elif'e teşekkürler.
Gideceğimizde görseydik iyiydi ama uyandırmaya kıyamadım.Nasılsa Antalya Kampı'nda görüşürüz diye düşündüm.
Hamak iyi fikir. Bir tur verirsin artık. :cherry:
Evet, o Yunus buraya gelecek...:thumleft:
vaaay vay vay vay ben nası görmemişim bu başlığı :mrgreen: muhteşem bir organizasyon olmuş. bütün karelere tek tek baktım ama sen kilo vermişin abiberkde pipoyu güzel tüttürmüş
Geçmiş olsun dileğine ve beğenine çok teşekkürler Erkan.:cat:Kızınıza çok geçmiş olsun.
Genel olarak tüm kamplarınız gibi buda harika geçmiş.
Kamp kadar raporda harika; gitmiş kadar oluyor insan.
Ama babacııım pozu harika.
Mustafa kara arkadaşımızın videosu süper olmuş tam bir dostluk klibi yıllarca izlenebilir profosyenelce yapılmış.
Paylaşımınız için teşekkürler bu kampda gün geçirmiş kadar oldum sayeniz de.
vaaay vay vay vay ben nası görmemişim bu başlığı :mrgreen: muhteşem bir organizasyon olmuş. bütün karelere tek tek baktım ama sen kilo vermişin abiberkde pipoyu güzel tüttürmüş
Sağolasın Berk. :cat: (Şaka yapmıştım. :cherryFazladan getireyim abi ne olacak bu sefer araba ileyim![]()
Teşekkürler Onur. :cat:İskenderunda yaşayıp Niğdeli biri olarak ağlamak istiyorum. Orada olmak vardı off off içim gitti gerçekten. Süpersiniz. Bu arada Yunus Abi hala senin ekipmanlar çok işime yarıyor tekrar çok teşekkürler![]()
Fazladan getireyim abi ne olacak bu sefer araba ileyim![]()
aaa sen asıl bu kampa gel yeni pipolarım var artık![]()
Fazladan varsa baaaa getir gelirsem binerim bikaç tur![]()