Nice Senelere GÖRKEM !!!

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bir süredir eğitimi için Ukrayna'da olan ve internet erişim sıkıntıları yüzünden foruma eskisi kadar aktif katılamayan CıBıRcı Görkem'in an itibari ile doğum günüdür... ::wish::

İyiki Doğdun Kardeşim, Nice Senelere....::148::::comico::::sefereee::biggrinn ::haapppy:::biggrinn:thumleft::flower::cat:

grkemgd1.jpg
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Her ne kadar bizzat tanımasamda kendisini faydalı yorumları ile dikkat çeken bi arkadaşımız;

Görkem dogum günün kutlu olsun::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Doğum günün kutlu olsun.... :rendeer:

Özledik seni :)

Nice mutlu sağlıklı 2 teker üzerinde seneler diliyorum....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
cıbırını yesinleeeer :) görkem nice mutlu yıllara ve pzartesi içinde geçmiş christmasın mübarek ossun :flower:
özledik beyau :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
dogum günün kutlu olsun görkem.mutlu yıllar dilerim
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Nice yıllara daha nice cıbırlarla (600, 1000 gibi) :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun görkemim:rendeer:
özledik seni yaa ne zaman geliyosun izne:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Mutlu Yıllar Görkem Abi :rendeer:
Doğum günün Kutlu olsun :wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun, nice senelere:rendeer:

Şu söz verdiğin hediyelerden gönder bize, dolu olarak geri yollarıs:p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
dogum gunun kutlu olsunnnnnnnn :rendeer::rendeer: sitede amma cok oglak varmıs bee :) doum gunlerı gelıo gittikce yaslanıoz :salut::salut:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aaa görkemmm doumgünün kutlu olsun ... nice mutlu yıllar dilerim...
hazır lafı açılmışken benimde şu buzdolabı süslerimi ukraynadanda tamamlasak ya:cherry:
:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst