Nice Senelere GÖRKEM !!!

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hatirlamaz miyim. Sana da
cok tesekkur ederim. Yalniz
cicekler siteyi cokertti :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Doğum günün bana geldiğin gündüü ,içimdeki özlemmm ateşi söndü, ağlayana gözlerim seninle güldü ,ben doğdum doğalı şimdi mutluyummmm ( görkem şarkının senlen hiçbir elakesi yokk sabaha sabah böyle giriş yapayım dedimm :p)

Doğum günün kutlu olsun kardeşş:rendeer:gerçi romanyamı ukraynamıydı orda yeterince kutluyolardır ama bizimkide çam sakızı çoban armağanı:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
doüumgünün kutlu olsun görkem,çabuk dön buralara buluşmalarda gözlerimiz seni aroyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Nice mutlu yıllara görkem
umarım daha çoook uzun seneler sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu nice doğumgünleri yaşarsın...
:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Iste geldim buradayim!!
Arada sirada telefondan
baglanmaya calisiyorum. Bu
yuzden pek mesaj
atamiyorum size. Ama
hepinizi cok cok ozledim ve
teker teker tesekkur ederim!
1 ay icerisinde geliyorum.
Geldigimde gorusemezsek
bozusuruz... Cibirimi da cok
ozledim...
Soyleyin bakalim buralardan
ne istiyorsunuz?
Tugce bulabilirsem soz
dolap susunu getiricem :)

oley o zaman... sen gel de buzdolabı süsü işin bahanesi olsujn seni görmemiz için... :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
15
Tanımasakta motosiklet sever akadaşımız Görkeme,Mutlu,Huzurlu,sağlıklı veeeee hızlı ama anlamlı nice senelere.

Saygılar....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nice Ukraynalı günlere karizmatik pisikletci kardeşim Gorki...:mrgreen:selamlar olsun Ukrayna hatun kişilerine...onlarada öğret psisiklete nası binilir diye dosum...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
way dostum dogum gunun kutlu olsun,nice saglikli ve mutlu yillara :rendeer:
niye sizin oralarda net problemi var anlamadim ayrica :silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Uzun hikaye bizim net
problemi.
Abi gumrukten motor
sokmak hakkinda birsey
biliyor musun? Kudurucam
motorsuzluktan. :) ya motor
alicam yada motorumu
getirticem.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Uzun hikaye bizim net
problemi.
Abi gumrukten motor
sokmak hakkinda birsey
biliyor musun? Kudurucam
motorsuzluktan. :) ya motor
alicam yada motorumu
getirticem.

hemen yarin arastiririm gorkem,ukraynada gezip tozan cok arkadasim var,en kisa zamanda sana haber veririm,ayrica senin cbr'i getirtmeye gerek yok,vergisi kili tuyu fazla kacar,oralara motosikletler almanyadan geliyo
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
sevgili kardeşim görkem,
yeni yaşının sana huzur,mutluluk ve bol şans getirmesini dilerim
happy years :rendeer: :cat: :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Doğum günün kutlu olsun...

wlm-birthday.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst