Nice senelere Erhan (CERRAHI)

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
duğum günün kutlu olsun, her yaşın bir öncekinden daha mutlu huzurlu geçsin.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Erhan öle çok yaşgünü başlığı açmaz .. Hayırdır :p
nice mutlu yıllara
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Geç kaldım sandım,
oh başlıkta açılmış:)
Doğumgünün kutlu olsun... Nice sağlıklı, mutlu,huzurlu yıllar dilerim...
Her şey umarım gönlünce olur....
Bizimle de birliikte nice senler olsun:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Doğum günün kutlu olsun abi... Sevdiklerinle beraber nice senelere...:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı ve mutlu senelere. ailenle ve sevdiklerinle beraber inşallah.
tekerin düz bassın üstadım....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun Erhan, nice senelere dostum.:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende daha özel bir fotosu var...




Cerroşum sana herşey her zaman yakışır gülüm...

ama SS varsa ben yokum...biliyorsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara ..
ama enjektörü sakla ben iğneden korkarım cidden..
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
abi sana doum günü hediyesi olarak emini yolluyom. biras fıkra anlatsın sana :D:D
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Sevgili Erhan nice mutlu senelere dostum hep beraber doğum günün kutlu olsun.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
geç oldu ama kusuruma bakma erhan abi iiki dogdun nice mutlu yıllar...:rendeer:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
85
slm arkadaşlarrr.9 mart pazar günü pikniğe gidioruz.sapancaya buluşma yerimiz izmit halkevi petrol önü saat 11 de (konu başlığı açtık fakat çıkmadı)bütün mt li dostları beklıoruzzz
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Varya siz bambaskasınız ve arkadaslar....
Gec gordum hepinizden tek tek özür diliyorum.
Erhan patronum benim ve diger tüm sevdigim yazan yazmayan butun arkadaslarım siz beni sevindirdiniz Allah'ta sizleri sevindirsin insallah.
Allah sizlere butun omrunuzun butun yıllarını aylarını .... anlarını idrak icinde hayırlı, huzurlu, mutlu, dertsiz, tasasız bir ömür nasip etsin insallah.
Gerçekten cok güzel bir surpriz oldu.
Bir insanın gonlunu almak kabe-i muazzamayı insa etmekten daha eftaldir derler buyuklerimiz..
Allah size bu ecirin binlerce katını yuzbinlerce katını versin..
Allah hepinizin gonlune gore versin insallah....
Cok ama cok mutlu oldum Allah'ta sizin yüzlerinizi güldürsün insallah..
Aşk Olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst