Nice senelere Erhan (CERRAHI)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nerde bir topluluk görürsen, tellal,
hiç durma, bağır:
Kaçan bir kul gördünüz mü ey insanlar, de,
tertemiz kokan bir kul gördünüz mü,
ay parçası bir yüzü var,
baştanbaşa fitne.

Savaş vakti tez gider, de , tellal,
barış vakti uysal olur, de.

Nerde bir topluluk görürsen, tellal,
hiç durma, bağır:
İnce boylu, güler yüzlü, tatlı sözlü,
tez canlı, çevik bir kul gördünüz mü?
Sırtında bir al kaftan taşıyor.

Kucağında bir rebap, elinde bir yay var, de , tellal,
Çaldığı hep güzel, hep sıcak havalar, de.

Nerede bir topluluk görürsen, tellal,
hiç durma, bağır:
Onun bağından bir meyva devşiren var mı ey insanlar, de,
onun gül bahçesinden bir demet gül deren var mı?

İş ki çıksın bir habercik getirsin biri ondan bana, tellal
çıksın biri ondan bana bir şeyler desin iş ki,
söyle, verdim canımı ona gitti, telal,
verdim ona gitti.


Hz.Mevlana...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hadi bakalım kutlu olsun demekle olmuyo hani pasta hani kolalar :)
neyse arkadaşlığımız hediyen sevğimiz pastan olsun :) iyiki doğdun uuuuzzzzuuunnnn yıllar önceeee :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
nice yıllara erhan
senin için Allahtan mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl olmasını diliyorum
her şey gönlünde olsun, iiki varsın:rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
way be çok heyecanlıyım :p..daha önce bir cerrahinin doğum gününü kutlamamıştım :queen:mutlu sağlıklı ve dilediğince sağlıklı uzun seneler aramızda olman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Vaayyyy Cerrah Erhanımın doğum günüymüşşş....

Nice yıllara doğum günü çocuğum :)
Yeni yaşının sağlıklı mutlu huzurlu kazasız belasız geçmesi dileğiyle, iyiki doğdun :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok teşekkür edeirm guzel arkadaslarım.
İyi ki varsınız ve iyiki sizin gibi güzel gonullu insanları tanıyorum tanısıyoruz ve aynı dusunceleri paylasıyoruz arac anlamında bile olsa.
Ben bu neden ile cok mutluyum.
İnsallah hepimizin ömrü boyunca her an'ı güzel, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve en önemlisi idrak ederek gecer..
Allah hepimizi kazadan beladan musibetlerden korusun kollasın insallah..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben yine geç kaldım sanki...:p
Doğum günün kutlu olsun, bizimle, sevdiklerinle, en önemlisi de kızınla birlikte mutluluk, sağlık, başarı dolu uzun yıllar geçirirsin umarım...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst