Varya siz bambaskasınız ve arkadaslar....
Gec gordum hepinizden tek tek özür diliyorum.
Erhan patronum benim ve diger tüm sevdigim yazan yazmayan butun arkadaslarım siz beni sevindirdiniz Allah'ta sizleri sevindirsin insallah.
Allah sizlere butun omrunuzun butun yıllarını aylarını .... anlarını idrak icinde hayırlı, huzurlu, mutlu, dertsiz, tasasız bir ömür nasip etsin insallah.
Gerçekten cok güzel bir surpriz oldu.
Bir insanın gonlunu almak kabe-i muazzamayı insa etmekten daha eftaldir derler buyuklerimiz..
Allah size bu ecirin binlerce katını yuzbinlerce katını versin..
Allah hepinizin gonlune gore versin insallah....
Cok ama cok mutlu oldum Allah'ta sizin yüzlerinizi güldürsün insallah..
Aşk Olsun...