Nereye Gidiyoruz Böyle !

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
ne yalan söyliyim böylelerine bende acıyamıyorum
not:kendini düşünmeyeni benmi düşüneyim?
bizde genç olduk bizimde arabamız oldu ama nedense böyle şeyler yapmadık....

Örnek veriyorum sende gençliğinde sigara içtin diyelim ve vücuduna zarar verdin kanser oldun yada spor yapmadın bunun sonuçlarından biri olarak kalp krizi geçirdin yada gençken bir kızla yattın ve hastalık bulaştı vs. vs. sebeplerden dolayı hayatını kaybettin. Bu durumda insanların senin arkandan iyi olmuş haketmiş, sevişmeseymiş, sigara içmeseymiş, spor yapsaymışta gebermeseymiş, allah belasını verdi gibi cümleler kurması hoş bir durum olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Kanal7 haber7 stv vakit vs.. Bu tip kanallardan okuyanlardan nasıl bir haber ve yorum bekliyordunuz merak ettim doğrusu :)

İslamiyet müslümanlık orjinalinden saptırılmaya çalışılıyor ki bunu da pek ala başarıyorlar

Peçe ve çarşaf müslümanlıkda yoktur ancak en müslüman ülke arabistanda hat safhada kadınlar siyah siyah çarşaflarla peçelerle dolaşıyorlar bazılarına bu da yetmiyor gözlerine de ayrı bir sistem adını bilmediğim gözlük benzeri birşey takıyorlar.tabii işin bir başka durumuda kadınlar bukadar kapalıyken mağzalarda hiçbir yerde göremeyeceğiniz inanılmaz fantezi bay bayan iç çamaşırları satılmakda bu da insanların ne kadar zıvanadan çıkmış olduğunu gösteriyor ki bu durumun benzerinin türkiye versiyonunun alt yapısı konu görüldüğü üzere çıkmaya başladı

Sakın yanlış anlaşılmasın giyim özgürlüğünü isteyenin istediği gibi giyinmesine hiçbir sözüm yok ancak ortadaki uyumsuzluğu anlatmak istiyorum

Konuya geri dönersek herkes hata yapar ama büyük ama küçük bunun sonuçlarıda hatanın boyutuna göre değişir önemli olan hatayı görmek düzeltmek ibret almaktır ki hatayı kim yapmış olursa olsun ister kafir ister müslüman ister başka dinden hiç farketmez amaa eğer bi insan başkasına zarar gelmesinden haz alıyorsa oh iyi olmuş beter ol diyorsa burada bi sorun var demektir

hayatta kimin ne olacağı belli olmaz bakarsın senin evladın alkolik olur allaha inanmaz alkollü olarak kaza yapar başkaları da senin evladın için aynı yorumda bulunur bu hoş olur mu? olmaz.. Her ne sebepden olursa olsun hoş gösterecek mantıklı bir açıklaması olmaz

Sadece acıyarak bakıyorum bu insanlara, öbür dünyada sırf bu yaptıkları yorumlar ve sahip oldukları yanlış düşünceler sebebiyle cehenneme gidecek o kadar kıldıkları namaz niyaz boşa gidecek yazık!

---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

ne yalan söyliyim böylelerine bende acıyamıyorum
not:kendini düşünmeyeni benmi düşüneyim?
bizde genç olduk bizimde arabamız oldu ama nedense böyle şeyler yapmadık....

Gün gelir bu yaptığınız ''bana necilik'' düşüncesini kendinizde yaşarsınız ozaman anlarsınız biz burada ne kadar dil döksek de boş olduğunu düşünüyorum ama örnek vermeden geçemeyeceğim

Allah aşkına okul hayatında hiç mi kopya çekmedin ilk okul lise üniversite vs.. Arkadaşın sana bana ne çalışsaydın sınıfta kal mı dedi? yeri geldi Sen ona yardım ettin yeri geldi o sana..

Başka bir örnek hava soğuktu ama ceketini almadın ve rahatsızlandın annen yada karın herkimse bana ne soğukda sen kaldın hastalandın ben mi kaldım oh canıma değsin bi daha paltosuz çıkmazsın ! Geber ! Mi dedi?

Yolda hız yaptın benzinin erken bitti en yakın benzinliğe 50km var ve otobanda mahsur kaldın telefonun çekmiyor yolda kimse yardım etmese olur mu 50 km motosiklet itmeye razımısın yada keşke biri dursada yardım etse mi dersin eğer herkes senin gibi olsa sen orda dımdızlak kalırdın paşa paşa o yolu yürürdün

Kısaca başkasına iyilik eden iyilik bulur, kötülük yapanda er geç bi yerde cezasını bulur ötesi yok

Tabii bu sözümü çekip çekiştirip alkol içmiş kötülük yapmış cezasını bulmuş gibi yere getirmeyin zekasızca bi yorum olur sonuçta kötülüğü kendine yapıyor
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yalan söyliyim böylelerine bende acıyamıyorum
not:kendini düşünmeyeni benmi düşüneyim?
bizde genç olduk bizimde arabamız oldu ama nedense böyle şeyler yapmadık....

Felek doğruyu eğriyi tartaydı,
Her işine güzel demek kolaydı.
Böyle mi yaşardı iyiler dünyada,
Evrenin özü doğruluk olaydı?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
90 geçmeyen ben arkadaşın kalite arabasıyla ve onun gazıyla...otobanda 180 le gittim şeytan dürtüyor..
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Babam vefat ettikten sonra vergi borçlarını da ödemiştim. Yani ölsen de vergiden kurtulamıyorsun.
Sloganın düzeltilmiş hali şöyle : Ölen ölür, vergi borcunu varisleri öder.

mirasi red yapsaydın ödemezdin. ama konu bu değil tabi.

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:51 ----------

ne yalan söyliyim böylelerine bende acıyamıyorum
not:kendini düşünmeyeni benmi düşüneyim?
bizde genç olduk bizimde arabamız oldu ama nedense böyle şeyler yapmadık....

insan sen hiç hata yapmadın mı ? yaptığın hatalar sonrası "yapmasaymış cezasını bulmuş banane?" mi dedilerki böyle ölmüşlerin arkasından duygusuz yorumlar yapıyorsun!!
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Yazdıklarına tümüyle katılıyorum aslında ama biri hariç.
Olgunlaşmıyoruz bence tam tersi yozlaşıyoruz. İnsanlar araştırmaktan, okumaktan, bilgi edinmekten kaçar haldeler.
Her ne konuda olursa olsun, beynimizde sorgulama denen bi komutta kalmadı artık.
Öküz geldik öküz gidiyoruz.

Doğru söze ne denir.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
O yorumu yazan o direksiyona alkkollü oturandan daha cahil değil. Yada şöyle diyim yorumu yapan cahil olabilir ama diğeri direk salakmış derim ben bunada ayrıca. Yada birisi alkollü diğeri alkolsuz salak yada cahil daha yada ikiside cahil salak.. Yani uzun lafın kısası neremiz doğruki......

Birde o yorumu yapana alkollü birisi çarpsa ve yorumu yapanı öldürüp ertesi günde serbest bırakılsa. bu yorumu yapan arkadaş kendi ölümü için ne yorum yapardı acaba.

biriside herkes hata yapar demiş. alkollü araç kullanmak bu kadarmı yani hatamı. Herkesmi yapar. yuh.
Cinayete yada intihara teşebbüs hatadır olur diyip geçilicek birşeymidir. Nekadar affediciyiz arkadaş.

Kanka seni bugün ihmal ettim ama rekor derecede geç bitti işim. Motorumada binemedim :( ( o kendini biliyor için : )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde o yorumu yapana alkollü birisi çarpsa ve yorumu yapanı öldürüp ertesi günde serbest bırakılsa. bu yorumu yapan arkadaş kendi ölümü için ne yorum yapardı acaba.

biriside herkes hata yapar demiş. alkollü araç kullanmak bu kadarmı yani hatamı. Herkesmi yapar. yuh.
Cinayete yada intihara teşebbüs hatadır olur diyip geçilicek birşeymidir. Nekadar affediciyiz arkadaş.

Tabii ki cezasını çekecek ama alkollü araç kullanmanın ya da herhangi bir yanlışın cezası ölüm değil.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Tabii ki cezasını çekecek ama alkollü araç kullanmanın ya da herhangi bir yanlışın cezası ölüm değil.

Peki onun öldürdükleri ni ne yapıcaz. Onu öldürmeyelim neden ölsün adam alkollü araç kullandı diye adam öldürülmez de bunu yapanın öldürdükleri diyorum onlar ne olucak. bu aynı araçta can ciğer arkadaşıda olabilir sende olabilirsin bende olabilirim. Ne yapıcaz . Dikkatlimi yürüyelim yolda. alkollü kullananlardan uzakmı duralım. bunuda çözersek sorun yoktur bence. Herkes kullansın cezası kaç para ise ödesin gitsin ama ben onların kim olduğunu ve o anda ne yapacağımı bilim. Varmı böyle birşey
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Acayübüm Eyübüm... Hata ya da suç, bir insanın ölümüne sevinebilir misin? suçlu ya da hatalı, cezasını çekmesin mi dedik yaf? Sürat yapmanın cezası ölüm olamaz, her kim olursa olsun ölen adamın arkasından zil takıp oynanmaz dedik... Abartma, başka bir deyişle :)

Not: Rekor mekor tanımam :p
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Yahu hırsızın hiç mi suçu yok?
Niye biniyolar alkollü adamın arabasına? Ben yıllardır ne sarhoş adamın arabasına bindim, ne de alkollüyken araç kullandım.
Öldürdü diye şoföre yüklenmek yerine, bunu da düşünmek lazım. Tamam aracı kullanan suçlu ama, ya diğerleri?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yok mesele şu ki. Bu haberi ben değiştiriyorum diyelimki
Dün gece sabaha karşı 04 30 sıralraında alkollü bir genç yönetimindeki bilmemne plakalı araç , gece mesaisini bitirip evine gitmekte olan bir motosikletliyi kilometrelerce sürükleyerek feci şekilde ölümüne neden oldu. Öyleki motosikletli gencin kolları avcılarda kafası küçükçekmecede zorlukla bulunabildi.

Hadi şimdi aynı alkollü sürücü için yorumları alalım.
aynı alkolü almış aynı sürücü olsun bu. aynı yol olsun.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Yok mesele şu ki. Bu haberi ben değiştiriyorum diyelimki
Dün gece sabaha karşı 04 30 sıralraında alkollü bir genç yönetimindeki bilmemne plakalı araç , gece mesaisini bitirip evine gitmekte olan bir motosikletliyi kilometrelerce sürükleyerek feci şekilde ölümüne neden oldu. Öyleki motosikletli gencin kolları avcılarda kafası küçükçekmecede zorlukla bulunabildi.

Hadi şimdi aynı alkollü sürücü için yorumları alalım.
aynı alkolü almış aynı sürücü olsun bu. aynı yol olsun.
Burda motorlunun hiç bir bağı-bağlantısı yok alkollüyle. Bunun adı direk cinayettir.
Ama olayın aslında, o insanlar alkollü adamın kullandığı arabanın içine kendi rızalarıyla binmişler. Alkollü biçimde direksiyon başına geçen ne kadar ahmaksa, o adama güvenip arabaya binenlerde o kadar ahmaktır.
Madem bu adam araba kullanacak, neden içirirsin?
Madem içirdin, e verme arabayı arkadaş..
Ben böyle kalabalık arkadaş ortamlarında çook kola-gazoz içtim, herkes rakıya-biraya abanırken..
Hep ben arabayla giderim, herkese aracını bıraktırırım.
Yada başkasının arabasıyla gittiysem, bakarım adama ne yapıyo, içiyo mu? tamam o zaman, ben ağzımı sürmem, dönüşte de anahtarı kimseye kaptırmam.
Bunu ben yapabiliyosam, herkes yapabilir.
Bunu anlatmaya çalışıyorum..
Yani şoför ne kadar öldürdüyse araçtaki diğer insanları, onlarda o kadar intihar etmiş.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Benim demem oki lanetlenmesi caiz birisini lanetleyenlere lanet etmenin manası nedir.

Hayatın bir gerçeği varki kimileri ölür kimileri geberir. Bu da hayatın acı gerçeklerinden birisi. Kabullenmek lazım.

Bazı şeyler bizim ideallerimize ters gelebilir ama bu tersliklerin bir başkasının doğrusu olduğu gerçeğini değiştirmez.
Hani her hıyara tuzla koşmamak lazım.

EE bir motosikletliyi öldürdüm ama hala yorum yapan yok onu öldüren sürücüye :)
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Benim demem oki lanetlenmesi caiz birisini lanetleyenlere lanet etmenin manası nedir.

Hayatın bir gerçeği varki kimileri ölür kimileri geberir. Bu da hayatın acı gerçeklerinden birisi. Kabullenmek lazım.

Bazı şeyler bizim ideallerimize ters gelebilir ama bu tersliklerin bir başkasının doğrusu olduğu gerçeğini değiştirmez.
Hani her hıyara tuzla koşmamak lazım.

EE bir motosikletliyi öldürdüm ama hala yorum yapan yok onu öldüren sürücüye :)

Kalın punto yaptığım cümlenizdeki "lanetlenmesi caiz" dediğiniz grubu lanetlemek, "size" göre caiz.
Size göre "lanetlenmesi caiz olanları lanetleyenlere lanet eden"lere göre de, onu lanetlemek caiz.
Örneğin, bana göre ikisini de lanetlememek lazım.
İnsanlar kendi kararları doğrultusunda bişey yapmış burda.
Zevkleri uğruna bir risk almışlar, sonucunu çekmişler. Bu durumda, kimsenin kimseyi lanetlemesi caiz değildir.
Ama, eğer durum sizin senaryodaki gibi olsaydı, trafikte kendi halinde seyir eden başka birilerinin, masum birilerinin canı yanmış olsaydı,
o zaman sizinle hemfikir olabilirdim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Konu alkol mu, insan mi, insanlik mi, vicdan mi, vicdansizlik mi, ölüm mü.?
İnsan olduğum icin uzulurum olenin arkasindan, her ne sebeple ölmüs olursa olsun. Musluman oldugum icin dua ederim ölenin arkasindan, her ne sebeple ölmüş olursa olsun.
Kimseye oh iyi olmuş gebermiş denmez dinimizde, düşmaniniz dahi olsa.
Zaten bunu dememek icin musluman olmasanizda insan olmaniz yeterli.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Genlerimize islemis bu yargisiz infaz olayi.
Küfür etmek için sebep ariyoruz sadece.
Neden?
Gençler alkollüymüs.
Be hey ahmak,nerden biliyorsun alkollü olduklarini?
Neye dayanarak, ölen insanlari alkolle, uyusturucuyla suçluyorsun?
Su okudugunuz haberde gençlerin hiz yaptiklari, ya da alkollü olduklarina dair tek bir kanit varmi?
Sadece olayi gördügünü söyleyen birinin çok hizli olduklarina dair bir iddiasi var.
Bir de sanirim alkollüydüler demis.
Saniyor!!!
Yani alkol testi yapmamis.
Bu konuda yetkili de degil.Gençlerin hizli olduklari ve alkollü olduklari konusunda hiç bir resmi açiklama yok.
Ama masallah yorum yapanlarin hepsi ermis olduklari için, bir dakkada harcayiverdiler zavallilari.
Yazik yahu.
Bu millet ne hale geldi böyle.:silent:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaş adam kalabalığa ateş etmiş ama kimseyi vuramamış. (sırf keyfi için) sonra mermi sekmiş kendini vurmuş. Yazık olmuş çok üzüldüm...
Bu ne ya arkadaş polyanna duysa gözleri yaşarırdı.

Ayrıca insanları değil mevzuyu yazıyorum . Öyle yok ermişmişiz yok erememişmişiz gibi yorumlara gerek yok coq bey. (nedenmi üzerime alındım çünki buraya yazan herkes den birisiyim) Ha yok ben onu o haberi hazırlaya yazdım diyorsanız pardon ozaman özür dilerim.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaş adam kalabalığa ateş etmiş ama kimseyi vuramamış. (sırf keyfi için) sonra mermi sekmiş kendini vurmuş. Yazık olmuş çok üzüldüm...
Bu ne ya arkadaş polyanna duysa gözleri yaşarırdı.

Ayrıca insanları değil mevzuyu yazıyorum . Öyle yok ermişmişiz yok erememişmişiz gibi yorumlara gerek yok coq bey. (nedenmi üzerime alındım çünki buraya yazan herkes den birisiyim) Ha yok ben onu o haberi hazırlaya yazdım diyorsanız pardon ozaman özür dilerim.

Ben habere yorum yapanlara yazmistim ama sen de üstüne alinabilirsin.
Yazdiklarina bakitim simdi de oradakilerden pek farkin yok.:farao:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Her iki tarafıda eleştiriyoruz hala ondan farkın yokmuş bundan farkın yokmuş muhabbeti . (en ucuzu bu olduğundanmıdır çok polüler) Neyse ya ölen ölsün Kalan sağlar ayık kullansın , yorum yapanlarda üzülsün hayat toz pembe olsun. Bana neyse ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst