Kanal7 haber7 stv vakit vs.. Bu tip kanallardan okuyanlardan nasıl bir haber ve yorum bekliyordunuz merak ettim doğrusu
İslamiyet müslümanlık orjinalinden saptırılmaya çalışılıyor ki bunu da pek ala başarıyorlar
Peçe ve çarşaf müslümanlıkda yoktur ancak en müslüman ülke arabistanda hat safhada kadınlar siyah siyah çarşaflarla peçelerle dolaşıyorlar bazılarına bu da yetmiyor gözlerine de ayrı bir sistem adını bilmediğim gözlük benzeri birşey takıyorlar.tabii işin bir başka durumuda kadınlar bukadar kapalıyken mağzalarda hiçbir yerde göremeyeceğiniz inanılmaz fantezi bay bayan iç çamaşırları satılmakda bu da insanların ne kadar zıvanadan çıkmış olduğunu gösteriyor ki bu durumun benzerinin türkiye versiyonunun alt yapısı konu görüldüğü üzere çıkmaya başladı
Sakın yanlış anlaşılmasın giyim özgürlüğünü isteyenin istediği gibi giyinmesine hiçbir sözüm yok ancak ortadaki uyumsuzluğu anlatmak istiyorum
Konuya geri dönersek herkes hata yapar ama büyük ama küçük bunun sonuçlarıda hatanın boyutuna göre değişir önemli olan hatayı görmek düzeltmek ibret almaktır ki hatayı kim yapmış olursa olsun ister kafir ister müslüman ister başka dinden hiç farketmez amaa eğer bi insan başkasına zarar gelmesinden haz alıyorsa oh iyi olmuş beter ol diyorsa burada bi sorun var demektir
hayatta kimin ne olacağı belli olmaz bakarsın senin evladın alkolik olur allaha inanmaz alkollü olarak kaza yapar başkaları da senin evladın için aynı yorumda bulunur bu hoş olur mu? olmaz.. Her ne sebepden olursa olsun hoş gösterecek mantıklı bir açıklaması olmaz
Sadece acıyarak bakıyorum bu insanlara, öbür dünyada sırf bu yaptıkları yorumlar ve sahip oldukları yanlış düşünceler sebebiyle cehenneme gidecek o kadar kıldıkları namaz niyaz boşa gidecek yazık!
---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:41 ----------
ne yalan söyliyim böylelerine bende acıyamıyorum
not:kendini düşünmeyeni benmi düşüneyim?
bizde genç olduk bizimde arabamız oldu ama nedense böyle şeyler yapmadık....
Gün gelir bu yaptığınız ''bana necilik'' düşüncesini kendinizde yaşarsınız ozaman anlarsınız biz burada ne kadar dil döksek de boş olduğunu düşünüyorum ama örnek vermeden geçemeyeceğim
Allah aşkına okul hayatında hiç mi kopya çekmedin ilk okul lise üniversite vs.. Arkadaşın sana bana ne çalışsaydın sınıfta kal mı dedi? yeri geldi Sen ona yardım ettin yeri geldi o sana..
Başka bir örnek hava soğuktu ama ceketini almadın ve rahatsızlandın annen yada karın herkimse bana ne soğukda sen kaldın hastalandın ben mi kaldım oh canıma değsin bi daha paltosuz çıkmazsın ! Geber ! Mi dedi?
Yolda hız yaptın benzinin erken bitti en yakın benzinliğe 50km var ve otobanda mahsur kaldın telefonun çekmiyor yolda kimse yardım etmese olur mu 50 km motosiklet itmeye razımısın yada keşke biri dursada yardım etse mi dersin eğer herkes senin gibi olsa sen orda dımdızlak kalırdın paşa paşa o yolu yürürdün
Kısaca başkasına iyilik eden iyilik bulur, kötülük yapanda er geç bi yerde cezasını bulur ötesi yok
Tabii bu sözümü çekip çekiştirip alkol içmiş kötülük yapmış cezasını bulmuş gibi yere getirmeyin zekasızca bi yorum olur sonuçta kötülüğü kendine yapıyor