Nerede olduğunu bilmiyorum.

Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Cezalı araç lafına da talep çok olmuş :mrgreen: Ben de askerdeyken öyle cezalı bir uçakla fotoğraf çekilmişliğim vardır.

Bu fotoğraf da bayadır internette dolaşıyor. Yaratıcı bir şey açıkçası...
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
ayıptır ya olanı var olmayanı var. adamlar tekerlere beton dökmüşler.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
4
ULAN İNSAN AYRIMINI MEZARDA BİLE YAPTILAR bence ZENGİN MEZARI DİE BU DUR ARKADAŞLAR
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Evet,başlıkta da belirttiğim gibi.Ama güzel bir örnek olduğu kesin nerede olduğunu bilen varsa lütfen yazsın.
196177_10150111435185946_223282600945_7014647_5393161_n.jpg

Ben bunu betonla beraber alir gotururm. Nerde oldunu bilsem :queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
41
arkadaşlar farkındaysanız motor hasarlı. heralde bu mezardaki kişi bu motorla kaza yapmış ve ölmüş yakınlarında anıt mezar babında motosikleti üstüne koydurmuş heralde.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
hortlatmışsınız topacı ama ben genede yazayım.. türkiyede olsa sadece betonun içindeki kısım kalır orda alayını söker bizim millet....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu gsxr büyüklerine en başta da hayabusaya teker kaldırmış ve taş kesilmiş.... :p

( böylesi bir mezar beni çok imrendiriyor ama seleyi tek kişilik yapmak gerekli, nemelazım, zebaniler artçı olursa bununla sıratı geçmek bile
haylice vakit alır :pl:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
bu gsxr büyüklerine en başta da hayabusaya teker kaldırmış ve taş kesilmiş.... :p

( böylesi bir mezar beni çok imrendiriyor ama seleyi tek kişilik yapmak gerekli, nemelazım, zebaniler artçı olursa bununla sıratı geçmek bile
haylice vakit alır :pl:
Bu zaten srad 600 değilmi?? Mesaj vermek istiyor bence sradla geçerim Sırat köprüsünü falan diye sanki :p
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
hani bir filimde vardı kayaya saplanmış bir kılıç vardı ve yerinden oynatıp kayadan çıkaranın oluyordu kılıç ve o medeniyetin başı oluyordu ya

Belki bu motoru çalıştırıp kayadan çıkaranda motorcuların başı olacak :p belki çıkaracak babayiğidi bekliyor olamaz mı? Olabilir :p

Dikkatli bakarsanız çok düzgün bırakılmış ve arka tekerde hiçbir bozulma zorlama yada komple saplanmış izlenimi yok muhtemelen yabancı bir ülkede dalga geçmek amaçlı yapılmıştır :p :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst