Nerede olduğunu bilmiyorum.

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Evet,başlıkta da belirttiğim gibi.Ama güzel bir örnek olduğu kesin nerede olduğunu bilen varsa lütfen yazsın.
196177_10150111435185946_223282600945_7014647_5393161_n.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Türk Silahlı Kuvvetlerinin cezalı araçlarından biri o.

Gorevde bozulduğu için komutan ceza olarak bozulduğu yerde bu şekilde bekliyor.

Allah taksireatını affetsin :p

196177_10150111435185946_223282600945_7014647_5393161_n.jpg
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Türkiye'de olmadığı belli burda olsa sağını solunu söker hurdacıya satarlardı :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Bu,benim tahminim.Türkiye de şahsın özel bahçesindedir.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
2
selam arkadaşlar bende ben balıı almak ıstıyorum nasıl motordur bu duyduğum kadar ıkı zamanlıymış ve ıkı zamanlılar şişme yapıyormuş.bende su işi yapıyorum ve bolge çok rampa gunde 50 kez ınıp çıkıyorum bı sıkıntı çıkartırmı bana.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
İsviçre ve bir mezar arkadaşlar bu.

Nasıl bir motor aşkıdır bu,muhtemelen kendisini dünyadan ayıran motor ve kabri,gerçekten duygulandım şimdi:salut::salut::salut:Bu arada arkadaşlarımıza katılıyorum.Bizim memlekette olsaydı şimdiye kadar çoktan yürütmüşlerdi:pr::pr::pr:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
selam arkadaşlar bende ben balıı almak ıstıyorum nasıl motordur bu duyduğum kadar ıkı zamanlıymış ve ıkı zamanlılar şişme yapıyormuş.bende su işi yapıyorum ve bolge çok rampa gunde 50 kez ınıp çıkıyorum bı sıkıntı çıkartırmı bana.

haydaaa bu ne yaa hatlar karıştır yine :mrgreen:

abicim sen "balıı" alma 2. el güzel honda activa al :cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Türk Silahlı Kuvvetlerinin cezalı araçlarından biri o.

Gorevde bozulduğu için komutan ceza olarak bozulduğu yerde bu şekilde bekliyor.

Allah taksireatını affetsin :p

196177_10150111435185946_223282600945_7014647_5393161_n.jpg

bende aynı kurumda görevliyim ama......

ne bunu gördüm nede duydum..
hatta kuvvet komutanlığında böyle bir motorlu taşıtı duyanıda görmedim....

hangi birlikteymiş bu???
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mezar oldugu bellı ama ne mezarı o bellı degıl bayakı hetbetlı bır mezarmış yanı o motor orda yakında küflenir
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bende aynı kurumda görevliyim ama......

ne bunu gördüm nede duydum..
hatta kuvvet komutanlığında böyle bir motorlu taşıtı duyanıda görmedim....

hangi birlikteymiş bu???

::sigara::::saad::::gozluk:: Eskiden anlatılan cezalı ağaç, cezalı kova, cezalı tank hikayelerine atfen öyle bir yorum yaptım. Tabiki gerçek değil :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar böle bir mezar daha görmüştüm bmw nin 520 modelini mermer taşından yapıp mezarın üstüne dikmişlerdi buda onun gibi birşey olsa gerek. demek ölen kişinin motor hayranlığını onsuz yapamadığını herkez biliyordu çevresinde ki böyle birşey yapmayı düşünmüş olabilirler
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bi ara haberlere çıkmıştı çoçuk trafik kazası geçirmiş bu şekilde mezara koymuşlar:)demek çoçuk pilot olsa uçakla gömcekler...
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
ölmeden önce vasiyeti olabilir ben ölünce üstüme racing motor koyun diye bnde scooter var bnde vasiyet yazcam üstüme scooter imi koyun diye :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst